0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
رابطه رهبری معتبر و نادیده گرفتن خشم با توجه به نقش میانجی در ک صدای کارکنان
نویسندگان :
منصور اسدی
1
فرزانه رحیمی
2
1- آموزش و پرورش
2- آموزش و پرورش
کلمات کلیدی :
رهبری معتبر ،نادیده گرفتن خشم ،درک صدای کارکنان
چکیده :
این مقاله به رابطه رهبری معتبر و نادیده گرفتن خشم با توجه به نقش میانجی در ک صدای کارکنان انجام خواهد گرفت.مقاله حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر گرد آوری اطلاعات توصیفی –همبستگی است.کلیه مدیران مدارس شهرستان ساوه جامعه آماری این تحقیق را تشکیل داده اند. نمونه گیری به صورت تصادفی طبقه ای ساده انجام شده است . ابزار سنجش برای رهبری معتبر از پرسشنامه رهبری اصیل که ضريب آلفاي كرونباخ محاسبه شده در پژوهش ( زارعی، 1394 ) براي این پرسشنامه بالای 7/0 برآورد شد.و برای کنترل خشم از پرسشنامه خشم صفت-حالت اسپیلبرگ استفاده شده که در پژوهش خدایاری فرد و همکاران (1386) روايي محتوايي اين آزمون توسط افراد متخصص بررسي و مورد تأييد قرار گرفت. ضریب پایایی در آن پژوهش با استفاده از آلفای کرونباخ برای کنترل خشم 8/0 بر آورد شده است.و برای درک صدی کارکنان از پرسشنامه استفاده شده است. نتایج نشان داد که بین رهبری معتبر و نادیده گرفتن خشم و درک صدای کارکنان رابطه معنی داری وجود دارد .
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیر موسیقی برکاهش استرس و تسهیل درد زایمان
متین میرزاآقایی - شکیبا عسگریان
بررسی ارتباط بین راهبردهای یادگیری خود تنظیمی با اهمالکاری تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان آمل
مهتاب کرمی
بررسی رابطه شادکامی با مولفه های سلامت عمومی والدین کودکان کم توان ذهنی
سیده هما حسینی
رابطه الگوهای ارتباطی خانواده و ویژگی شخصیتی هگزاکو با انگیزش تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهر ساری
منیر طالبی - حسین امیری
نقش و جایگاه شبکه فروش آموزش محور بیمه زندگی در ایران
نیما جمشیدی کمرودی
بررسی نقش فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش
سید جواد مومنی - مریم بادبر - افسانه بانی گل
جزوه محوری بعنوان یک چالش در امر آموزش دانشجویان در مقطع کاردانی
مرتضی ابراهیم نژاد افروزی - مهیار کریمی
درس پژوهی و کارکرد آن در یادگیری فعّال دانش آموزان
مریم حسین پور
تاثیر آموزش کارآفرینی در مدارس
سمانه شاه حسینی - مهسا بیشه کلایی - مریم توکلی - ججت الله سیفی
بررسی عوامل کم توجهی به درس آزمایشگاه علوم تجربی و لزوم تغییر نگرش دبیران و دانش آموزان
محمدرضا بوربور - محمدجواد آذرهوش فتیده
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0