0% Complete
صفحه اصلی
/
پنجمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی اهمیت و جایگاه اموزش ابتدایی بر طبق سند تحول بنیادی
نویسندگان :
محمد علی عارفی مسکونی
1
1- اموزش و پرورش
کلمات کلیدی :
آموزش و پرورش، سند تحول بنیادین، آموزش ابتدایی.
چکیده :
در این به پژوهش آموزش ابتدایی و جایگاه آن در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش پرداخته است. این مقاله حاضر، پژوهش توصیفی تحلیلی است که به روش کتابخانه ای نوشته شده است. و این نتایج نشان می دهد در سند تحول بنیادین تا چه حد جایگاه آموزش ابتدایی در آموزش و پرورش اهمیت داده می شود و در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برنامه های درسی و تربیتی با رویکردهای فرهنگی تربیتی، توسعه جنبه های تربیتی و اخلاقی برای تربیت دانش آموزان به منظور فراهم کردن زمینه تربیت پذیری دانش آموزان بر اساس فرهنگ اسلامی در نظر گرفته شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
آسیب شناسی کیفیت روش های تدریس مربیان در مراکز آموزشی مهارتی مورد: مراکز ثابت آموزشی فنی و حرفه ای استان مازندران
مریم طالبیان درزی - حسین اصغرپورعلمداری
مروری بر تحقیق کیفی روش گراندد تئوری
سیده بتول حسینی
مزیت سنجی توسعه راهبردهای آموزش محیط زیست در ارتقاء احقاق تعهدات زیست محیطی تابعان حقوق بین الملل
شباب جهانبین - علی فقیه حبیبی
استراتژی های مؤثر در ارتقای انگیزه تحصیلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان
ارشیا آقاجانپور
مدیریت منابع انسانی از دیدگاه اسلام
محمدرضا محمدزاده رهنی - محسن معتمدی
ثربخشی مدل آموزشی الگوی تدریس (5E) با رویکرد ساختن گرایی در درس علوم بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی
فاطمه گودرزی
اثربخشی بازی درمانی شناختی- رفتاری بر اختلال یادگیری ریاضی دانش آموزان اول ابتدایی
سید معصومه حسینی
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر رفتارهای جامعهپذیری دانشآموزان
شکوفه موشائی
رابطه وابستگی به شبکه های اجتماعی و ویژگی های شخصیتی هگزاکو با پرخاشگری دانش آموزان پایه ششم ابتدایی
سیده قدسیه کاملی - ولی الله میثاقی
شیوه های تدریس خلاقیت آفرین
افشین کاوسی - علی کاوسی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0