0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستم مشکل املای محراب دانش آموز پایه دوم دبستان شهیدان نوروزی ورضایی را بهبود بخشم؟
نویسندگان :
علیرضا ذبیحی کلکناری
1
1- دانشگاه فرهنگیان
کلمات کلیدی :
اقدام پژوهی ، املا ، دانش اموزان
چکیده :
در برخورد با مسئله ضعف املای دانشآموز به دنبال راهکاری در جهت رفع و تقویت آن برآمدم. اهداف من از این پژوهش عبارتاند از: 1. بهبود بخشیدن و علاقهمند ساختن دانشآموز به درس املا 2. از بین بردن اضطراب دانشآموز هنگام املا 3. جذاب کردن املا برای دانشآموز با استفاده از راهکارهایی همچون: تشکیل جلسات جبرانی، توجه بیشتر به دانشآموز، تمرکز برای رفع مشکلات املایی دانشآموز، آموزش املا از ساده به پیچیده، روش چند حسی فر نالد و... دانشآموز اعتمادبهنفس لازم و انگیزه قابل قبولی را برای یادگیری درس املا و بهبود وضعیت خویش به دست آورد و نتیجه مطلوب کسب شد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی راهبردهای یادگیری، خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی براساس اهداف پیشرفت دانش آموزان
الیاس بامری - مهنوش عابدینی
تبیین مدل رگرسیونی همدلی شغلی و انگیزش ورزشی با نقش میانجی تسهیم دانش در معلمان تربیت بدنی استان خراسان جنوبی
فرشته میرزایی ده آبادی - الهام میرکاظمی - مهدی عسکری نیا
بررسی تاثیر و نقش هوش مصنوعی بر کتاب درسی
فهیمه رضایی - کیان فقیه عبدالهی
بررسی کتاب ریاضی پایه ی سوم ابتدایی در نظام آموزشی 3 – 3 – 6 و اهداف درس های هر فصل
عبدالله عزیزی - شهناز عزیزی
مقایسه ویژگیهای اصلی شغل داوران کشتی استان مازندران
سیدحسین علوی - اباذر اسلامی - محسن هادی طحان
چگونه توانستم مشکل ترس سپهر از آموزگار را کم کنم
سید حمیدرضا حسینی - محمدامین امیرخسرو
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با شیوه یادگیری معکوس و عادی در درس علوم تجربی
مژده دلفان
بررسی شیوع رفتارهای پرخطر و عوامل جمعیت شناختی در بین هنرجویان ورزشکار هنرستان تربیت بدنی داراب ناحیه 2 شهرستان ساری دردوران پساکرونا
اسحق علی خطابی - بهزاد باقریان - رضا ارامش - محمدعلی اسدی
تحلیلی بر دیدگاه ها و رویکردهای کارآفرینی
فهیمه رضائی - ویدا کاظمی - مریم ثنایی فر - سارا ادبی
نقش همیاران مشاور در کاهش پرخاشگری دانش آموزان
سارا اربابی - محمدجواد آب ده
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0