0% Complete
صفحه اصلی
/
پنجمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی کتاب ریاضی پایه ی سوم ابتدایی در نظام آموزشی 3 – 3 – 6 و اهداف درس های هر فصل
نویسندگان :
عبدالله عزیزی
1
شهناز عزیزی
2
1- آموزش و پرورش کرمانشاه
2- آموزش و پرورش کرمانشاه
کلمات کلیدی :
ریاضی، پایه ی سوم، ابتدایی
چکیده :
این مقاله را با استفاده از کتاب درسی ریاضی پایه ی سوم ابتدایی، راهنمای تدریس و استفاده از PDF کتاب نوشتیم. و ویژگی ها، ساختار کتاب، ساختار هر درس، شاخص های مورد توجه، فرایند آموزش و اهداف دروس فصل ها را نوشتیم. و هر جا لازم بود با کتاب پایه ی دوم ابتدایی، که پیش نیاز این کتاب می باشد، مقایسه کردیم. قابل استفاده برای آموزگاران ابتدایی، به خصوص آموزگاران پایه ی سوم می باشد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تدوین سیاستها و راهبردهای بومی توسعه ایران (آیندهپژوهی راهبرد توسعه ایران)
طاها عشایری - طاهره جهان پرور
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر یادگیری الکترونیکی با نقش میانجی مهارت اجتماعی مجازی
لیلا رضائی - فائزه فلاح
چگونه توانستیم با اجرای برنامه های ترکیبی، جرم کیف دانش آموزان را کاهش دهیم؟
مریم امیدیان سوادکوهی - محدتقی معتمدی تلاوکی
هوش مصنوعی وکاربردآن برای معلمان ودانش آموزان
نجمه مددی
بررسی اثر گذاری آموزش همراه با سازماندهی روابط فضایی به شیوه تولید محتوای الکترونیکی برمهارت خوانداری و نوشتاری کودکان با اختلالات یادگیری در پایه دوم ابتدایی مدرسه بهنام شهرستان آمل
مهتاب خسروی - محمد تقی شاهزیدی
درس پژوهی - بهبود فرایند املاء نشانه های چند شکل و یک صدا در نشانه (ز،ذ،ض،ظ)
هاجر قربانپور - ابراهیم کرکبودی
کشف دلایل ریزش درسی دانش آموزان توسط الکوریتم های داده کاوی
کاظم کوثری - اعظم کرمی بیارجمند
آسیب شناسی رسانه های دیداری شنیداری و نرم افزارهای آموزشی در مدارس ابتدایی آمل –
مریم فروتن نیاکی
تبیین رابطه تسهیم دانش با کامیابی و نقش واسطهای رضایت شغلی در دبیران تربیتبدنی استان خراسان جنوبی
کاظم چراغ بیرجندی - میثم حسین زاده
مطالعه موردی رابطه هوش معنوی و سرمایه اجتماعی با پاسخگویی کارکنان در آموزش و پرورش غرب استان مازندران
ملیحه نیازیان - سیده عصمت رسولی - عباس نیازیان
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0