0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
JORDAN–HAMILTON, HOLOMORPHIC, CANONICALLY STOCHASTIC ELEMENTS OVER FREELY l-ADMISSIBLE FUNCTIONS
نویسندگان :
Kianoosh Sabzipour
1
1- ایلام
کلمات کلیدی :
JORDAN–HAMILTON, HOLOMORPHIC, CANONICALLY STOCHASTIC ELEMENTS OVER FREELY l-ADMISSIBLE FUNCTIONS،JORDAN–HAMILTON, HOLOMORPHIC, CANONICALLY STOCHASTIC ELEMENTS OVER FREELY l-ADMISSIBLE FUNCTIONS،JORDAN–HAMILTON, HOLOMORPHIC, CANONICALLY STOCHASTIC ELEMENTS OVER FREELY l-ADMISSIBLE FUNCTIONS
چکیده :
JORDAN–HAMILTON, HOLOMORPHIC, CANONICALLY STOCHASTIC ELEMENTS OVER FREELY l-ADMISSIBLE FUNCTIONS
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی وضعیت کمبود آب و آلودگی منابع آب
فاطمه خزایی کوهپر - معصومه خزایی کوهپر
چالش های آموزش الکترونیکی در روند آموزش عالی
مهین اسداله پور - بهمن خسروی پور - منتهی بوعذار
بررسی رابطه کارشیفتگی با بدبینی سازمانی و آوای سازمانی (مطالعه موردی معلمان ناحیه ی ۱ زاهدان)
علی باقری فر - شهلا شادمان - نازنین زهرا دهانی
پژوهش مقایسه شادکامی، امید به زندگی و خودکارآمدی دبیران زن بازنشسته تربیتبدنی و غیرتربیتبدنی
فرحناز نجف پور - حسن علی خانی
چالشها و آسیبهای آموزش مجازی برای دانش آموزان دوره ابتدایی در نظام آموزش عمومی ایران
فرانک ملائی آستمال - مهدی محمودی
تاثیر نظریه خودتعیین گری بر افزایش انگیزش خواندن دانش آموزان
مریم خادمیان - محدثه رستم پور برنجستانکی - زهرا قاسم زاده - نرجس لطفی قادیکلایی
آموزش اثر بخش ریاضی با استفاده از فاوا
امیرحسین گرزین نژاد
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) در آموزش
فرامرز علی پور - ارکیده افتخاری - سیده فاطمه حسینی
ایجاد فایل های چند رسانه ای در کتاب های درسی با استفاده از بارکد
حامد نیک پی
حل مساله زمان بندی دروس مدارس با استفاده از الگوریتم رقابت استعماری
سمانه اسکو
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0