0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تاثیر کاربرد تکنولوژی در آموزش ریاضی دوره ابتدائی
نویسندگان :
مینا خانپور درکا
1
1- اداره آموزش و پرورش شهرستان بابل
کلمات کلیدی :
تکنولوژی،آموزش و پرورش،آموزش ابتدائی،ریاضی پنجم
چکیده :
هدف اصلی این تحقیق بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر آموزش درس ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی از نظر معلمان شهرستان بابل در سال تحصیلی 1397-1398 بوده است. روش تحقیق توصیفی از نوع زمینه یابی است. جامعه آماری شامل کلیه معلمان پایه پنجم مقطع ابتدایی به تعداد 134نفر می باشد. تعداد نمونه بر اساس جدول کرجسی و مورگان، 98نفر بر اساس روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه محقق ساخته بسته پاسخ با طیف پنج گزینه ای لیکرت بوده است. پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفاي كرونباخ 0.83 =α محاسبه گردید. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از آزمون تی تک نمونه ای نشان داد، فناوری اطلاعات و ارتباطات و مؤلفه های آن(تثبيت و پايداري، مهارت استدلال كردن و يادگيري فعال) بر آموزش درس ریاضی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی مؤثر است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیر رسانه بر اهمالکاری دانش آموزان
زینب عباسی
گذار از اقتصاد نفتی به اقتصاد دانش بنیان؛ راهبردهایی برای نظام ملی نوآوری در ایران
حیدر نجفی رستاقی
نقش mis (سیستم اطلاعاتی مدیران) در سیاست گذاری با تاکید بر آموزش و پرورش
هادی کازرونی شامیری - لیلا شریفیان
ارزشیابی صحیح در ریاضیات فرصتی مناسب برای آموزش ریاضی
علی توسلی - نگین صادقی
بررسی اثر بخشی حمایت سازمانی بر رضایت و انگیزه شغلی کارکنان (موردمطالعه: دانشگاه فرهنگیان)
نرجس زهتاب یزدی - صدیقه ناظمیان - منصور دهقانی تفتی
شیوه موثر در یاددهی تقسیم کسر و عدد مخلوط
رقیه رزمی - مینا شادکام
تدوین برنامه استراتژیک استعدادیابی فوتبال استان مازندران
سیدحسین علوی - حمیدرضا خسرپور
مقايسه ميزان پرخاشگري بين دانش آموزان ورزشكار رشته هاي ورزشی منتخب
طیبه شریفی - فریده اصغری
بررسی نقش آسیب های فضای مجازی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان
رضا براری - جابر زلفی - فاطمه تونی
مروری بر فناوری اینترنت اشیاء
فائزه شبانی - الهام سیف اله زاده
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0