0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
ارزیابی کار گروهی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان در سطح گروهی
نویسندگان :
سکینه یعقوبی بصیر
1
سکینه مختاری
2
عفت ندیمی قلعه بابو
3
1- دانشگاه یزد
2- دانشگاه آزاد دزفول
3- دانشگاه آزاد دزفول
کلمات کلیدی :
کار گروهی،ارزیابی،مرور سیستماتیک،ارزیابی کار گروهی،آموزش
چکیده :
ارزشیابی کار گروهی اغلب توسط معلمان پیچیده و چالش برانگیز توصیف می شود که ارزشیابی فردی و ارزیابی منصفانه به عنوان معضلات ظاهر می شوند. هدف از بررسی این ادبیات، بررسی و نظاممند کردن تحقیقات در مورد ارزیابی کار گروهی در محیطهای آموزشی است. این یک منطقه تحقیقاتی یکپارچه است که از تحقیقات ترکیبی از کار گروهی و ارزیابی کلاس درس تشکیل شده است تجزیه و تحلیل و طبقه بندی به یک گونه شناسی متشکل از پنج موضوع تبدیل شد: (الف) هدف ارزیابی کار گروهی، (ب) آنچه در کار گروهی ارزیابی می شود، (ج) روش های ارزیابی کار گروهی، (د) اثرات و پیامدهای کار گروهی و (ه) کیفیت در ارزیابی کار گروهی است. یافته ها نشان می دهد که تحقیقات در زمینه ارزیابی کار گروهی به طور مشخص بر مهارت های اجتماعی و فرآیندهای گروهی متمرکز است. ارزشیابی همتا نقش برجسته ای ایفا می کند و معلمان به عنوان ارزیاب غیبت غافلگیرکننده ای در تحقیق بررسی شده دارند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
جستاری بر روش های نوین تدریس و تأثیر آن بر یادگیری دانش آموزان
سمانه امیری - ندا عموزاد مهدیرجی - سمیه بابایی شیب آبندانی - مهجبین محمدی کیادهی
گذری بر یاددهی- یادگیری هوشمند
هادی کارزونی شامیری - علی اکبر کریم پور
بررسی تاثیر مدیریت فناوری اطلاعات بر عملکرد کارکنان آموزش و پرورش مازندران
نجمه حبیبی اسبوکلائی
ADMISSIBILITY IN ANALYTIC KNOT THEORY
Ghorban Ghasemi - Kamran Rahimi moghadam
جیمز وب تلسکوپی عظیم به وسعت کیهان
الناز خلیلی - حنانه ناصری
آموزش در مدارس
سیده لیلا سمائی - پریسا کیا لاشکی - صدیقه موسوی
تاثیر قران بر سلامت روان و اضطراب و حافظه دانش اموزان مقطع ابتدایی روستای سنگتراشان ساری
سید عابدین خدادادی - معصومه حسن پور
الزامات روانشناختی اموزش مجازی برای دانش اموزان
زهره گرزالدین - مهدی محمودی
تقویت هویت خانواده با استفاده ازنقش های پدر و مادربزرگ ها در زندگی
جلیل سالک ذوقی - مظاهر فرمانی - مسعود عزتی شکوه
نقد و بررسی کارکردهای اقتصادی دوره های آموزش پیش دبستانی، دبستان، متوسطه و آموزش عالی
هادی کازرونی شامیری - اسفندیار دشمن زیاری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0