0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
دیوارهای قابل نوشتن و افزایش یادگیری: دیوارها درس می دهند
نویسندگان :
فرشته هدایتی
1
بهروز رودبارکی
2
1- پژوهشسرای دانش آموزی
2- پژوهشسرای دانش آموزی شهرستان عباس آباد
کلمات کلیدی :
دیوار، قابل نوشتن، یادگیری
چکیده :
امروزه یادگیری بصری به عنوان ساده ترین راهی که ذهن انسان می تواند اطلاعات را بهتر درک کند، شناخته شده است. استفاده از سطوح قابل نوشتن در کلاس درس می تواند راهی مطمئن برای ایجاد همبستگی و افزایش یادگیری دانش آموزان باشد در حالی یک محیط آموزشی زیبا و پویا نیز بوجود می آورد . در یک کلاس استاندارد، معلمان معمولاً جهت حفظ توازن کلاس درس در جایی که تخته آموزشی قرار دارد، گیر کرده اند. با دیوارهای قابل نوشتن، معلمان می توانند محتوای آموزشی را با توجه به نیاز روزانه در سراسر کلاس درس اطلاع رسانی کنند.ارتباط بین دیوارهای قابل نوشتن و افزایش یادگیری در حال ظهور است، واضح است که پیاده سازی این ابزار دانش آموزان را قادر می سازد تا به اشتراک گذاشتن کار و ایده های خود با همکلاسی هایشان عادت کنند. دیوارهای قابل نوشتن همچنین می تواند فرصت های بیشتری را برای یادگیری تجسمی فراهم کند. این مقاله از نوع مروری بوده و استفاده از دیوارهای فضای آموزشی مدرسه ای را بررسی نموده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تأثیر آموزش ریاضی با رویکرد آموزشی بر اساس متغیرهای شادی و اضطراب در دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر هچیرود
زینت علی کلاری - رقیه بهبودی - کبری مهدیزاده
کلاس مجازی: رویکردی جدید برای اموزش
فاطمه زهرا حسین زاده کلاگر
بررسی ارتباط مدیریت دانش و چابکی سازمانی با نقش میانجی حمایت اجتماعی در معلمان مدارس متوسطه دوم شهر ایلام
سمیه مهری - کوثر مهری - خدیجه مهری
شناسایی مؤلفه های آینده پژوهی نظام آموزش وپرورش در سند تحول بنیادین در افق چشم انداز 1404
زهرا بهرامی - مجید خورشیدی - عباس وفائی سورکی
شناسایی مولفه های ارتقاء کیفیت آموزشی در دوره های تحصیلات تکمیلی در آموزش عالی
الهه کشاورز - احمدرضا اوجی نژاد - مهدی حاجی زاده - لیلا بهزادی
توان بخشی مبتنی بر مدرسه: مطالعه مروری بر ضرورت ، رویکردها و مدل ها
کبری سلطانی خدیو - مژگان فرهبد - محبوبه خیری
نقد وبررسی کتاب جدیدالتالیف حسابان دوازدهم
عفت شیخی - معصومه کد خدایی
فضای مجازی
محمدرضا سمرقندی - سجاد ابراهیم پور - محمد امین آزادیان دلسم - محمدرضا غفاری
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر یادگیری الکترونیکی با نقش میانجی مهارت اجتماعی مجازی
لیلا رضائی - فائزه فلاح
بررسی میزان کاربست وسایل کمک آموزشی در تعمیق و جذابیت فرآیند یاددهی – یادگیری بر روی دانش آموزان پسر ابتدایی
حسین رحیمی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0