0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستیم با استفاده ازکتاب الکترونیک، یادگیری را در دانش آموزان چندپایه بهبود بخشیم؟
نویسندگان :
سپیده شیرزادپور
1
طاهره عقدکی
2
1- اموزش و پرورش سمیرم
2- اموزش و پرورش سمیرم
کلمات کلیدی :
کتاب های الکترونیک، دانش آموزان مدارس چندپایه، ارتقا وبهبود یادگیری.
چکیده :
اقدام پژوهی حاضر با عنوان «چگونه توانستیم با استفاده از به کارگیری کتاب الکترونیک در جریان آموزش، یادگیری را در دانش آموزان چندپایه بهبود ببخشیم؟»، باعنایت به سند چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران انجام شد. در سال های نه چندان دور، بسیاری اعتقاد داشتند که ذهن دانش آموزان همانند محفظه های خالی در انتظار پر شدن با دانش و معلومات است، امّا انفجار اطلاعات و گسترش روزافزون فناوری نشان داد که باید دانش آموزان برای زندگی در یک دنیای پیشرفته امروزی که ارتباط تنگاتنگی با مسائل علمی و فناوری دارد، آماده شوند.یافته های این اقدام پژوهی نشان داد، به طور حتم در عرصه انقلاب اطلاعاتی در تحول آموزش و پرورش، فناوری اطلاعات به دلیل نقش مهمی که در پرورش مغزهای خلاق انسان های فرداوسرمایه های آینده ی کشور ایفا می نماید، اهمیت ویژه ای دارد. از این رو به کارگیری این گونه فناوری ها،در جریان یاددهی یادگیری، علاوه بر ایفای نقش مهم در بهبود کیفیّت آموزش و پرورش، جذابیت محتواهای آموزشی، قابلیت بهبود فرآیند یاددهی یادگیری، گسترش دسترسی به آموزش، اثربخش و تبدیل فراگیرندگان به یاد گیرندگان مادام العمر را به همراه دارند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
رابطه بین طرحواره های ناسازگار اولیه و تفکر انتقادی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر
سیده سوده نبوی کارکمی
مقایسه میزان شادکامی وسازگاری اجتماعی مادران دانش آموزان دیرآموز وعادی
طاهره سلطانی لرکانی - لیلا جهاندارلاشکی
ضرورت بررسی مفهوم امکانپذیر بودن یا نبودن رسم با خطکش و پرگار
محمود داورزنی - سحر احمدی - ریحانه فاتحی
عوامل موثر بر آموزش تفکر کارآفرینی بین دانش آموزان
هما میرزا محمدی - مریم لهراسبی نیچکوهی - سکینه جهاندار - ازاده اقلیمی
بررسی تأثیر آموزش مبتنی بر کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد سازنده گرایی و روش تدریس کارگاهی برمیزان یادگیری درس ریاضی دانش آموزان دختر دوره ی متوسطه اول شهرستان ساری
رقیه درویشی - فاطمه نصیری - حمیده رحیمی کیاسری
اثربخشی روش آموزش چندحسی فرنالد بر مهارت خواندن دانش آموزان پایه دوم مبتلا به نارساخوانی شهر محمودآباد
زلیخا ایزدپناه - سمانه سیاحی - رقیه موسوی
نقش مدیریت مدرسه محور در کارآمدی مدارس
محدثه باقری - زهرا اسبو چین
چالشهای نظام آموزش دوره ابتدایی در ده سال آینده
ملیحه شهسوار پیرکوئی - طاهره سام دلیری
ارتباط سبک دلبستگی و اختلال اضطراب جدایی در دانش آموزان ابتدایی
شهربانو یوسفی - فرشته اشکنانی - فهیمه عالی نژاد - صدیقه اکبری
رابطه ی ادراک از محیط مدرسه و خلاقیت با عملکرد تحصیلی دانشآموزان دوره ی ابتدایی شهرستان امیدیه
محمدرضا انصاری نیکو - فروغ شجاع - مریم راخداپور - احمدرضا چمن نژادیان - مریم حاجت پور
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0