0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی کیفیت آموزش مبحث القای الکترومغناطیس با رویکرد تلفیقی STEM
نویسندگان :
فاطمه احمدی
1
منیره سادات آب یار
2
امیر جانقلی
3
1- دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
2- دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
3- دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
کلمات کلیدی :
روش تلفیقی، STEM ، استانداردهای علوم، یادگیری.
چکیده :
با توجه به توسعه ی علم و فناوری امروز، هیچ کس از آموزش و یادگیری بی نیاز نیست. از این رو بسیاری از پژوهش های آموزشی به این موضوع اختصاص دارد که مطالب درسی چگونه ارائه شود تا حداکثر یادگیری در فراگیر را موجب گردد. در این راستا رویکرد تدریس تلفیقی به ویژه روش تدریس تلفیقی STEM از جمله روشهایی است که امروزه مورد توجه قرار گرفته است. به همین منظور پژوهش حاضر به بررسی تأثیر شیوه ی تدریس تلفیقی STEM بر سطح یادگیری دانش آموزان در مبحث القای الکترومغناطیس می پردازد. جامعه ی آماری این تحقیق کلیه ی دانش آموزان پسر پایه ی یازدهم شهر تهران، در سال تحصیلی 97-1396 است که از این جامعه 65 نفر به عنوان نمونه در دسترس انتخاب گردید. در این تحقیق قصد داریم تأثیر شیوه ی تدریس STEM بر روی یادگیری دانش آموزان را بررسی کنیم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
پیش بینی گرایش به رفتار پر خطر بر اساس سبک زندگی و ویژگی های شخصیتی دانش آموزان
حسین امیری - حسن براتی - معصومه شجاعی
بررسی ابعاد ارتباط میان اماکن آموزشی و حرکات بدنی و اکتیوهای ذهنی دانش آموزان از دیدگاه معلمان ابتدایی شهرستان قائمشهر
ندا آذرپیرا
مقایسه اشتیاق تحصیلی، نگرش به مدرسه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در مدارس هوشمند و مدارس عادی
لیلا بابایی - نادی علیزاده - اشرف السادات بابایی
نقش هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در شبکه های بیسیم نسل ششم(6G)
محمد باعث
نقش دانشگاه در آموزش خلاقیت و کارآفرینی دانشجویان
رقیه علیمردانی - محمد عباسی
بررسی راهکارهای عملی- تربیتی گرایش نوجوانان وجوانان مهدی باور از منظر تعلیم و تربیت اسلامی
فاطمه حسن پور
بررسی نقش تعهد شغلی آموزگاران در توسعه کیفیت آموزشی مدارس مقطع ابتدایی
سیمین موسی علی
بررسی رابطه تربیت اخلاقی با اشتیاق شغلی و خود کار آمدی معلمان مدارس ابتدایی شهرستان محمدیار
سونیا حسین زاده - ثریا روان یار - مهدیه حسین زاده
توجه به کیفیت تدریس ضرورتی اجتناب ناپذیر در قرن جدید
آمنه پراشی - پریسا زارع
شناخت رابطه بین فناوری اطلاعات با یادگیری بهینه در مدارس دخترانه شهرستان محمودآباد در سال تحصیلی 98-97
فرشته حبیب زاده
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0