0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تأثیر خود رهبری کارکنان بر بهبود برندسازی با میانجیگری هویت نقش
نویسندگان :
مجید شیرزاد
1
ایرج شیرزاد
2
راضیه بلباسی
3
1- دانشگاه پیام نور
2- آموزش و پرورش محمودآباد
3- آموزش و پرورش محمودآباد
کلمات کلیدی :
خود رهبری،برند سازی داخلی،هویت نقش
چکیده :
در دورانی که اغلب مشتریان با استفاده از شبکههای اجتماعی و دسترسی آزاد به اطلاعات، به سادگی نسبت به خدمات و محصولات کسب اطلاع میکنند، داشتن مزیت نسبی و حفظ آن، برای یک محصول یا خدمت شرط حیات است. برندسازی و تکیه بر آن میتواند موجب چالشهای بزرگی شود. برندسازی داخلی به عنوان یک اولویت شرکت ها برای کسب مزیت رقابتی در نظر گرفته می شود. این پژوهش با هدف بررسی تأثیر خود رهبری بر پیامدهای برندسازی داخلی و همچنین تأثیر میانجی هویت نقش بر این رابطه انجام شده است. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از لحاظ نحوه گردآوری دادهها پیمایشی و از نوع همبستگی است. نتایج نشان می دهد که دانش برند و تعهد به برند بر رفتار شهروندی برند تأثیر مثبت می گذارد. خود رهبری بر دانش برند، تعهد به برند و رفتار شهروندی برند تأثیر مثبت دارد. هویت نقش واسطه تأثیرات خود رهبری بر دانش برند و تعهد به برند است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیر ثبات مدیریت بر کیفیت عملکرد مدیران مدارس مطالعه موردی: مدیران مدارس دوره ابتدايي غرب مازندران
حلیمه حجازی
The Impact of Virtual Classrooms on Student Engagement in Iranian EFL Education: A Mixed-Methods Study
Zahraossadat Mirsanjari
کارکردهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای یادگیری دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
مونا سالاری فرد - معصومه ذوالفقاری آسیابر - سحر شبانپور اسفندآبادی
فعال کردن کلاس ریاضی و بهبود فرایند یاددهی و یادگیری با روشهای خلاقانه
زهره فاطمی نژاد
تحلیل کارکرد زبان و ادبیات فارسی در تسهیل و تعمیق تعاملات انسانی سازگار
نگار رشید
بررسی رابطه بین مدیریت دانش و خلاقیت معلمان مدارس ابتدایی بهشهر
محمد قاسم زاده - مرتضی پریچهره تروجنی - شهناز عبدالله پور
انگیزه پیشرفت تحصیلی عامل کلیدی در یادگیری درس ریاضی دانش آموزان
علی علیزاده ملک آبادی
برای پساکرونا: تجربه شیرین طراحی یک کلاس سبز
فرشته هدایتی - نبی الله حسین زاده - بهروز رودبارکی
بررسی راهکارهای عملی ارتقای سطح هوش معنوی دانش آموزان
امیر پوراحمدعلی - فاطمه رضازاده
نقاط ضعف ارزشیابی کیفی-توصیفی و آسیب های ناشی از نحوه اجرا
زهرا غفاری آبی سفلی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0