0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر افزایش فعالیت گروهی دانش آموزان ابتدایی
نویسندگان :
نعیمه اولیایی
1
1- دانشگاه آزاد واحد چالوس
کلمات کلیدی :
فناوری اطلاعات و ارتباطات،توانمند سازی تحصیلی،دانش آموزان ابتدایی،فعالیت گروهی
چکیده :
هدف کلی این مطالعه، بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات )فاوا( در توانمندسازی دانش آموزان در سطح مشارکت درسی می باشد. روش تحقیق توصیفی از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری شامل 19 نفر از آموزگاران مدارس ابتدایی شهرستان عباس آباد ، استان مازندران در سال تحصیلی 1401 - 1400 می باشند. روش گردآوری اطلاعات کتابخانه ای و میدانی می باشد. پس از تجزیه و تحلیل داده ها، سوالات اصلی و فرعی تحقیق مورد تایید واقع شدند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی رابطه سطح سواد و آموزش خانواده با هویت اجتماعی دانش آموزان
منصوره براری - علی رحیمی نژاد - محمد کبودتبار فیروزجائی
ارزیابی برای یادگیری در مقابل ارزیابی یادگیری: کلیدی برای موفقیت ها و بهبود آموزشی در کلاسهای درس
بهرام مقدس
کاربردهای اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی در محیطهای آموزشی هوشمند
حمیده حامی
بررسی حق اشتغال زنان با رویکرد نظریه سقف شیشه ای
هستی طالبی
اهمیت استفاده از فناوری ها در آموزش فضای مجازی در دوران کرونا
پژمان بریمانی - مهدی اسماعیلی - مسعود چپان - علی حاجی ئی
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر ملال تحصیلی در دانشآموزان
معصومه شهسواری - سحر مقصودیان
چگونه توانستم اختلال خواندن در دانش آموز پایه دوم را برطرف کنم؟
مهسا شعبانی
مقایسه مهارت های زندگی و برقراری ارتباط دانش آموزان در آموزش حضوری و مجازی
ملیحه شهسوار پیرکوئی - فاطمه بهار
فرصت های استفاده از رسانه های جدید در آموزش جغرافیای سیاسی
مریم ابراهیمی
خلاقیت: چالشی برای آموزش و پرورش نوین
معصومه بوربور - فاطمه عبدالمالکی - پریوش عطاپور - محمدرضا بوربور
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0