0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
شناسایی نقاط قوت و ضعف یادگیری الکترونیکی در ایجاد تعاملات مناسب میان خانواده و مدرسه
نویسندگان :
رضا جباری
1
مهدی محمودی
2
1- دانشگاه پیام نور اراک
2- دانشگاه پیام نور تهران
کلمات کلیدی :
یادگیری الکترونیکی،همکاری خانواده و مدرسه،محیط های یادگیری مجازی
چکیده :
یادگیری الکترونیکی جزء لاینفک آموزش شده است و باعث شده است تا تأثیر آن بر تعاملات بین خانواده و مدرسه بررسی شود. این تحقیق به بررسی نقاط قوت و ضعف آموزش الکترونیکی در تقویت تعامل مناسب بین این دو نهاد حیاتی میپردازد. این مطالعه بر نیاز به مداخلات هدفمند برای رسیدگی به این نابرابری ها و به حداکثر رساندن مزایای آموزش الکترونیکی در تقویت رابطه خانواده و مدرسه تاکید می کند. تحقیق حاکی از ضرورت برنامهریزی متناسب برای مقابله با این نواقص و بهرهبرداری بهینه از مزایای آموزش الکترونیک در تقویت ارتباطات خانواده و مدرسه است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی نقش خودگردانی تحصیلی و خودکارآمدی مقابله با مشکلات در پیشبینی خودمدیریتی روانی دانشآموزان دختر
فائزه دهقانی فیروزابادی - ناصر محمدی احمدآبادی
کاربرد وب پویه ها در آموزش علوم تجربی پایهی اول تا سوم دبستان
حسین تیموری جروکانی - زهره نصر اصفهانی
تاثیر عوامل مختلف بر عملکرد دانش آموزان در اقامه نماز در مدارس ابتدایی دخترانه سرافراز ، حجاب ، الله اکبر شهرستان اسلامشهر در سال تحصیلی 1403-1402
مرتضی قاسمی اقدمی - پریسا یوسفعلی زاده - نیلوفر نوروزی - زهرا عباسی نصرت آباد
بررسی رفتار عدالت محور مدیران بر کاهش افسردگی دانش آموزان(مطالعه موردی:دانش آموزان متوسطه آموزش و پرورش نصرت آباد)
شهیده شهرکی
تاثیر اختلال بیش فعالی بر یادگیری دانش آموزان ابتدایی
ملیکا شهریاری - لیلا قلیان - آیناز یاری - زهرا ابراهیم زاده - فاطمه جلیلی
بررسی رابطه بین سلامت معنوی و اخلاق حرفه ای معلمان ابتدایی
هایده احمدی - فاطمه رحیمی - سعیده صادقی فرد - پروین یوسفی
بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر رشد اجتماعی، سازگاری عاطفی وسازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان بهشهر
زهرا راستگو - منور اصغری - گوهر رضایی گلوردی - زهرا خواجوی
اثر بخشی توانبخشی حرفه ای بر سبک معنا در زندگی نوجو انان معلول
طاهره عطاپور چخماق بلاغ
ارزیابی لرزه ای رفتار سکوهای ثابت دریایی جکت بر مبنای سطح عملکرد
پژمان محمدنیا جنید
بررسی برخی محدودیت های آموزش ترکیبی در مدارس
بهاره اسدیان - مجتبی نیازی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0