0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
نقش مدارس در آموزش حفظ محیطزیست به دانش آموزان:
نویسندگان :
اکرم محمدلو
1
مریم محمدلو
2
رباب محمدی
3
حسن ایپکی
4
1- آموزش و پرورش.دانشگاه زنجان
2- آموزش و پرورش-دانشگاه آزادسمنان
3- آموزش وپرورش-پردیس الزهرا زنجان
4- آموزش وپرورش-پردیس شهید بهشتی زنجان
کلمات کلیدی :
مدارس،آموزش،محیط زیست،دانش آموزان
چکیده :
هدف از این مطالعه بررسی نقش مدارس و نظام آموزشی در حفظ محیطزیست در دانش آموزان است که به روش مروری-تحلیلی و با بهرهگیری از منابع و کتب متعدد انجامیافته است. بررسیهای این مطالعه نشان میدهد: از طریق نکاتی ساده و عملی همچون استفاده بهینه از کاغذ، بازیافت مواد. ساخت کاردستی بازی با طبیعت کاشت دانه یا نهال، مطالعه، اعلام روز بدون انرژی ماهی یکبار و گردش علمی و.... میتوانیم دانش آموزان را با محیطزیست آشنا کرده و آنها را برای حفاظت از آن و انجام فعالیت مسئولانه در قبال طبیعت و محیطزیست آمادهسازیم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تبیین خلاقیت، نوآوری و شکوفایی درنظام تعلیم و تربیت
منصوره اسدی - کلثوم هرسیج ثانی
Digital Storytelling and EFL Learners’ Oral Participation
Fatemeh Takallou
نقش فضای مجازی در سبک زندگی
فریبا پولادی باغبادرانی
بررسی جایگاه مدرسه در برنامه تربیت دینی در پیش از دبستان
ربابه علیپور - هدا علاقه مند - محمدباقر فرقانی اوزرودی
راهکارهای توسعه خلاقیّت و نوآوری در بین دانشآموزان هنرستانها با استفاده از تکنیک گروه اسمی (NGT)
هنگامه خزائی
بررسی چالش ها و فرصت های آموزش مجازی در نظام تعلیم و تربیت
سیده ندا باقری امریی - معصومه مهدی زاده - آرزو غزانی - نرگس قناد معلم کلایی
خوانش معنایی پارهای از نشانههای ارتباط غیرکلامی معلم – دانشآموز در مقطع ابتدایی
زهرا صالح زاده
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تقویت خلاقیت معلمان مدارس ابتدایی استان مازندران
ام فروه محمدی
ارتباط خانه و مدرسه
جعفر اکبری لنگوری - آذر حسین زاده سوادی - سهیل اکبری لنگوری
چگونه توانستم دانش آموزم فاطمه را به درس ریاضی علاقه مندکنم
مهناز بابادی - هدایت حسین پور - سجاد حسین پور - فرزانه بابادی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0