0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی فعالیت های فوق برنامه در دانشگاه فرهنگیان و تاثیر آن بر دانشجو معلمان
نویسندگان :
سیده بتول حسینی
1
1- دانشگاه فرهنگیان
کلمات کلیدی :
فعالیت های فوق برنامه،دانشگاه فرهنگیان،دانشجو معلمان
چکیده :
رسالت و ماموریت مهم دانشگاه فرهنگیان، تربیت معلمانی است که در آینده ای نزدیک، وظیفه خطیر تعلیم و تربیت دانش آموزان این مرز و بوم، را بر عهده دارند. اما مأموریت این دانشگاه فقط به آموزش برنامه درسی رسمی دانشجویان محدود نمی شود، بلکه آموزش های حرفه ای و شغلی و مهارت های معلمی، ازجمله مواردی است که دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان فرا می گیرند و فعالیت های فوق برنامه نیاز اساسی و اجتناب ناپذیر حرفه ای و شغلی معلمین آینده می باشد. فعالیت های فوق برنامه برای ارتقاء سطح فکری و فرهنگی دانشجویان، در کنار فعالیت های رسمی و آموزشی لازم و ضروریست. وجود برنامه درســی فوق برنامه در توانمندســازی و پیشرفت صلاحیت حرفه ای دانشجومعلمان اهمیت زیادی دارد. در این مقاله به بررسی فعالیت های فوق برنامه در دانشگاه فرهنگیان و تاثیر آن بر دانشجو معلمان، پرداخته شده است. این پژوهش جزء تحقیقات کاربردی است که به روش کتابخانه ای انجام پذیرفته و ادبیات مربوط به فعالیت های فوق برنامه را مرور کرده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مزایا و محدودیتهای آموزش مجازی
پروین شهابی مقدم
اولویتبندی عوامل مؤثر بر موفقیت المپیاد ورزشی درون مدرسهای
مژگان رعنایی - امین امانی
بررسی ویژگیهای چندرسانهای درس ریاضی ابتدایی با رویکرد بارشناختی بیرونی
سمیه بلوچی - عبدالصمد رئیسی
مقایسه انگیزه ی تحصیلی در نوجوانان خانواده طلاق و تکاولیاء و نوجوانان عادی
سمیرا رضایی ملال
بررسی میزان توانمندی آموزگاران در استفاده از تکنولوژی های نوین آموزشی در مدارس غیردولتی از دیدگاه مدیران و همکاران
کاظم دلروز
بررسی تاثیر استفاده از ابزارهای آموزش دیجیتال بر خودتنظیمی و استرس اجتماعی دانش آموزان پایه ششم ابتدایی شهرستان بندرعباس
احمد درویشی - نازیلا خطیب زنجانی
مروری بر نقش والدین در آموزش و پرورش مدرن
محیا اسحق نیموری - فاطمه امامی - جعفر نصیر ناتری
جایگاه بازی درمانی در کاهش مشکلات دانشآموزان دارای اختلال یادگیری
صدیقه میارنعیمی
پیشبینی فرسودگی شغلی براساس حمایت اجتماعی ادراک شده معلمان مدارس ابتدایی شهرستان محمودآباد
فریده اصغری
چگونه توانستم با استفاده از روش های تدریس فعال و ایجاد موقعیت های یادگیری کاربردی،میزانِ علاقه،انگیزه و پیشرفت دانش آموزان پایه چهارم را در درس ریاضی بهبود ببخشم ؟
رضا خیری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0