0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی تاثیر بازاریابی ویروسی در فضای مجازی بر قصد خرید مشتریان ورزشی در دوران کرونا
نویسندگان :
حمیدرضا قزلسفلو
1
فائزه سرای لو
2
فائزه احمدآبادی
3
1- استادیار مدیریت ورزشی دانشگاه گنبدکاووس
2- دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه مازندران
3- دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی دانشگاه مازندران
کلمات کلیدی :
بازاریابی ویروسی، شبکه های مجازی، خرید مجدد، برند ورزشی
چکیده :
شیوع کرونا ویروس در یک سال گذشته سبب ایجاد تغییرات اساسی در نگرش مشتریان ورزشی به شبکه های اجتماعی و شیوه های بازاریابی فروشگاه های اینترنتی شده است. لذا هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر تبلیغات وایرال در فضای مجازی بر قصد خرید مجدد مشتریان ورزشی بود. بدین منظور تعداد 250 نفر از مشتریان فروشگاه های آن لاین ورزشی با معیار حداقل دوبار خرید در یک سال گذشته به عنوان نمونه آماری پژوهش انتخاب شدند. پس از اطمینان از پایایی مطلوب ابزار پژوهش، برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارSPSS و Lisrel جهت ترسیم معادلات ساختاری استفاده گردید (05/0 ≥P). تحلیل مسیر الگوی پژوهش نشان داد که متغیر کارایی ادراکی از پیام های وایرال شده با بار عاملی 76/0، متغیر منبع پیام با بار عاملی 73/0 و در نهایت متغیر کیفیت پیام های وایرال شده با بارعاملی 68/0 تاثیر مستقیم و معناداری بر بازاریابی ویروسی فروشگاه های ورزشی در شبکه های مجازی دارند. بنابراین به بازاریابان فروشگاه های ورزشی پیشنهاد می شود از طریق نیازسنجی مناسب از انتظارات مشتریات، ضمن بهبود اعتماد مشتریان به ویژگی های برند، رضایت سنجی مشتریان را با هدف ایجاد پیوند قوی با برند مد نظر قرار دهند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیر آموزش ترکیبی در یادگیری دانشجویان و دانش آموزان در دانشگاه ها و مدارس
روح الله عباسی - فاطمه کاظمی
کتاب ریاضی و تقویت مهارت دست ورزی دوره اول ابتدایی: تحلیل محتوا
زهرا کمیلی - زهره کمیلی - حسین درخشنده
قرآن وسلامت
بیژن مصطفی پورکندلوسی - فاطمه کشوری محبوب
رابطه بررسی رابطه ساده وچندگانه ارتباط والدین با مدرسه با ناهنجاری های رفتاری تحصیلی دانش آموزان پسر دبیرستان های شهر گرگان
ابوالفضل بخشی پور - سعید زرگران
ارزیابی مشکل ایجاد اضطراب جدایی از مادر در دانشآموز و ارائه راهکارهای اجرایی با انجام اقدام پژوهی در مدرسه
رقیه گلستانی
کاربرد روش های نوین تدریس در حل مشکلات یادگیری جدول سودوکو
امیر پوراحمدعلی - فاطمه رضازاده
افزایش مشارکت دانش آموزان در اجرای طرح بوم: اقدام پژوهی
فاطمه متانی - مریم دوستی - محجوبه کریمی
میزان اثربخشی آموزش الکترونیکی بر امید و سازگاری تحصیلی دانش آموزان
مریم لطفی - پریسا لطفی
تاثیر اجرای فعالیت های هنری بر شکوفایی خلاقیت دانش آموزان و ارتقاء سلامت روانی دانش آموزان
سمیه خزانی - سوری احمدی خطیر
راهبرد های تدریس موثر و استفاده از تکنولوژی نوین در آموزش جغرافیا
سینا کریمی منش - امیر عباس کمال زاده - رسول شریفی نجف آبادی - ایرج علی اکبری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0