0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
برندسازی شخصی: تحلیل بعد اجتماعی کشتی گیران
نویسندگان :
فاطمه دهپاسی
1
مرتضی دوستی
2
1- دانشگاه مازندران- بابلسر
2- دانشگاه مازندران- بابلسر
کلمات کلیدی :
کشتی گیران،برند،بعداجتماعی،برندشخصی
چکیده :
ساخت برند شخصی ورزشکاران به مرور زمان اتفاق می افتد.اما هرکسی موفق به ساخت برند نمی شود زیرا باید ابعادی را مورد توجه قرار دهد.ابعاد برند شخصی عبارتند از: شایستگی، صداقت، کمال و...برند سازی شخصی یک امر کاملا اجتماعی است.هر ورزشکار دارای ابعاد شخصیتی نیز است از جمله:ابعا روانی، اجتماعی، عاطفی وغیره بعد اجتماعی به مرور زمان اتفاق می افتد و یکی از ابعادی است که درصورت نبود آن احتمالا فرد دچار افسردگی می شود.بعد اجتماعی به مراتب بسیار با اهمیت تر از ساخت برند شخصی است و باید در ساخت آن تلاش شود زیرا ورزشکاران به عنوان یک الگو برای افراد وجامعه هستند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
خلاقیت و نوآوری در کارآفرینی
مهرداد بهاری پور - کیوان مرادی پور
استفاده از فناوری اطلاعات در الگوی کلاس درس معکوس : بررسی مزایا و معایب
علی شمس ناتری - سمانه منصور سمایی
Exploring the Potential of ChatGPT in Human Resource Management: Opportunities, Challenges, and Strategic Insights
Raha Aghaei - Ali Akbar Kiaei
پیشبینی عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی بر اساس درگیری شناختی تحصیلی
عارفه دهقانی فیروزآبادی - مهرداد دهقانی فیروزآبادی - محمد مهدی دهقانی فیروزآبادی
آموزش و پژوهش در مدارس
معصومه همتی زاده - آرزو موسوی - زینب داودی
بررسی عوامل کاهش مشکل ناخن جویدن دانش آموز محمد
نگین ولی زاده
افزایش خلاقیت دانش آموزان با روش تدریس مشارکتی
حمیده رزده
روشهای نوین تدریس؛ ابزارهایی تسهیلگر در فرآیند یاددهی- یادگیری دوره ابتدایی
زهره یوسفی نژاد لنگرودی - پروین احمدی
نقش مادر در تربیت دینی فرزندان در خانواده با توجه به آموزه های قرآنی
سحر امیری رودباری
تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر خودکارآمدی، تنظیم شناختی هیجان و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه
مهسا بهمن نیا - ماندانا محمودجانلو
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0