0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
شیوه نوین تدریس در مدارس(یادگیری معکوس)
نویسندگان :
فاطمه مرادتبار
1
فاطمه آزادیان
2
الهام عیسی جان زاده
3
1- آزاد بابل
2- آزاد بابل
3- آزاد بابل
کلمات کلیدی :
کلاس معکوس، ارزشیابی،گروه همسالان،آموزش پروژه محور
چکیده :
در سال های اخیر عرصه روش های یاددهی و یادگیری نیز به مانند عرصه فناوری شاهد نوآوری هایی است که هر یک می تواند بخشی از فرایند های پیشین را دگرگون سازد. کلاس معکوس که گاهی از آن به کلاس وارون یاد می شود یکی از این نوآوری هاست.در کلاس معکوس،طراحی آموزش معلم از کلاس آغاز می شود، در بیرون ازکلاس ادامه می یابد و دوباره به کلاس باز می گردد. به طور خلاصه در کلاس معکوس ارائه آموش مستقیم به هر فرد در خارج از کلاس صورت می گیرد. و از زمان کلاس برای کار گروهی و رسیدگی به نیاز های فردی استفاده راهبردی می شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیر رسانه بر اهمالکاری دانش آموزان
زینب عباسی
دانش پداگوژی، اندراگوژی، سینرگوژی برای آموزش
فخرالسادات عابدینیان
بررسی نظری عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
حاتمه رجبی نیا - علیرضا ردایی
مسیری نوین در جاده تعلیم و تربیت (آموزش اعتماد به نفس از مقطع ابتدایی)
آزاده دقیق مهابادی
تاثیر سلامت اجتماعی معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
فاطمه کشوری محبوب
چگونه توانستم علاقه به نظم پذیری را در دانش آموزان پایه پنجم شهید اکبر پور ساری نهادینه سازم
سعید شعبانی آستانی
رابطه اشتیاق تحصیلی با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با نقش میانجی انگیزه پیشرفت دانش آموزان
فرزانه جعفرپور
تجربیات زیستهی من درکارورزی ۱
کوثر عسکری سیار
تبیین ارتباط شورای معلمان و هویت حرفه ای معلمان بر اساس نظریه انسان به منزله ی عامل
فاطمه رهبری - محجوبه کریمی
اثر بخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر اضطراب امتحان دانش آموزان متوسطه اول و دوم
اسماعیل مردانی زاده - فهیمه شاهرخی - سکینه نگهبان - خاطره فلاح
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0