0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
یادگیری الکترونیکی
نویسندگان :
وحید قربانی
1
علی فردوسی راد
2
محمد سعیدی
3
رضا یحیوی
4
محمود سینا
5
1- علم و فناوری مازندران
2- علم و فناوری مازندران
3- علم و فناوری مازندران
4- علم و فناوری مازندران
5- دانشگاه مازندران
کلمات کلیدی :
آموزش الکترونیکی،یادگیري الکترونیکی،آموزش مجازي
چکیده :
امروزه، کاربرد ابزارهاي یادگیري و آموزش نظیر فناوري اطلاعاتی و اینترنت به شدت در حال گسترش است. یادگیري الکترونیکی استفاده از فناوري ارتباط از دور به منظور دریافت اطلاعات با هدف آموزش و یادگیري است که از مطرحترین محیط هاي یادگیري در عصر اطلاعات محسوب میشود. بنابراین، تلاشها و تجربه هاي مربوط به این نوع یادگیري در سراسر جهان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. کنند.در این نوشتار به تعاریف یادگیري الکترونیکی وبیان ویژگی ها وقابلیت هاي محیط یادگیري الکترونیکی و مزایا و جالش هاي استفاده از این محیط پرداختیم. توجه و عنایت هر چه بیشتر طراحان وبرنامه ریزان آموزشی را به خود معطوف دارد و گامی هرچند کوچک در جهت پایه ریزي زیرساختهاي لازم، به منظور مهیا سازي بستر فرهنگی براي حرکت به سمت مجازي شدن بردارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چشم اندازی به تضمین درقرآن کریم
جعفر کارگزار
جایگاه بازی درمانی در کاهش مشکلات دانشآموزان دارای اختلال یادگیری
صدیقه میارنعیمی
بررسی نقش اعتیاد اعضای خانواده بر گرایش به مصرف مواد مخدر در نوجوانان
آرزو هرسجیان - لیلا جهاندار لاشکی - سکینه خزائی پول - لیلا بیژنی کشکک
گياهان دارويي و داروهاي گياهي
ساغر احمدی پور
اهمیت هوش مصنوعی در ارتقای کیفیت آموزش و بهبود فرآیند یادگیری
حامد فرنیا - زهرا هادینژاد زرینی - سیده مریم میرشفیعی - سمیه عرب - پریناز ثلاثه
تاثیر قران بر سلامت روان و اضطراب و حافظه دانش اموزان مقطع ابتدایی روستای سنگتراشان ساری
سید عابدین خدادادی - معصومه حسن پور
بررسی چگونگی تأثیر پژوهشهای مشارکتی در بهبود نتایج آموزشی و یادگیری دانشآموزان و دانشجویان
آرزو رنجبر - زهره نصری - فاطمه فلاح - کوثر رحیمی مقدم
بررسی تاثیر یادگیری معکوس بر رشد یادگیری دانش آموزان ابتدایی چابهار
مجید جشیره - سعیده هدایتی - بدریه هاشم زهی
رویکردهای نوین در بکارگیری فناوری هوش مصنوعی جهت تشخیص سرطان
مریم الیاسی - فاطمه سلمانی - رویا کاظمی
تأثیر مربیگری بر توسعه و مدیریت دانش دانشجو معلمان
مرتضی قاسمی اقدمی - زهرا ترکاشوند
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0