0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی رابطه مندی بازاریابی رسانه های اجتماعی با وفاداری و قصد خرید مجدد مصرف کننده خدمات بیمه ای (مورد مطالعه: بیمه ملت استان مازندران)
نویسندگان :
رضا بزرگمهر
1
امین خطابی
2
عزت الله احمدی شهمیرزادی
3
1- دانشگاه آزادساری
2- دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
3- دانشگاه آزادساری
کلمات کلیدی :
بازاریابی رسانه های اجتماعی،وفاداری،قصد خرید مجدد
چکیده :
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه مندی بازاریابی رسانه های اجتماعی با وفاداری و قصد خرید مجدد مصرف کننده خدمات بیمه ای (مورد مطالعه: بیمه ملت استان مازندران ، از نظر روش، توصیفی- همبستگی با روش گردآوری پیمایشی و از نظر هدف جزء تحقیقات کاربردی بود. نظر به نقش سازنده شرکت های بیمه ای در ارائه خدمات بیمه ای به شهروندان، جامعه آماری تحقیق کلیه دارندگان خدمات بیمه ای ملت استان مازندران به تعداد 53 نماینده ژنرال بوده است که بر اساس جدول کرجسی و مورگان 384 نفر مصرف کننده خدمات بیمه ای از 53 ژنرال بیمه ملت استان مازندران به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب گردیدند. برای جمع آوری اطلاعات در بخش مبانی نظری از مطالعات کتابخانه و برای جمع آوری داده های مورد نیاز برای آزمون فرضیه های تحقیق از روش الکترونیکی استفاده شده است. ابزار اصلی جمع آوری اطلاعات پرسشنامه ۸ سوالی بازاریابی رسانه های اجتماعی اسمیت و همکاران (۲۰۱۴)، و پرسشنامه استاندارد قصد خرید مجدد دورواسولا (2004) و راجت گرا در سال (2011 ) و پرسشنامه استاندارد وفاداری مشتری راندل تیل (2005) بود که روایی آن به صورت صوری، محتوایی و سازه ای مورد تایید قرار گرفت. برای سنجش پایایی پرسشنامه، از ضریب پایایی (آلفای کرونباخ) استفاده گردید. در بخش آمار استنباطی از آزمون همبستگی پیرسون از طریق نرم افزارهای SPSS نسخه ۲۳ استفاده شد. یافته های تحقیق نشان داد بین بازاریابی رسانه های اجتماعی با وفاداری و قصد خریدمجدد مصرف کننده رابطه معنادر و مستقیم وجود دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
پیامدهای شگرف به کارگیری فناوری های نوین در تدریس
زهرا کاظمی
چالش های تدریس زبان انگلیسی در مدارس ایران. روش های جدید و خلاقانه تدریس گرامر و لغات جدید
رزا فامیلیان سورکی
The Impact of Virtual Classrooms on Student Engagement in Iranian EFL Education: A Mixed-Methods Study
Zahraossadat Mirsanjari
نقش رفتار آوایی معلمان در توسعه رفتار شهروندی سازمانی (مورد مطالعه:مدارس متوسطه دوم سنندج)
محمدفائق محمدی
اثربخشی آموزش مهارت های زندگی بر سرسختی روانشناختی دانش آموزان متوسطه در دوران کرونا
فاطمه محمدپور
بررسی مفهوم محارم و اختصاصات آن در زندگی
مسعود قمری - معصومه جانجانی - لیلا قمری
نحوه گذراندن اوقات فراغت دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان مازندران با تأکید بر نقش ورزش و تفریحات سالم
فهیمه رضائی - مهدی جعفری
آموزش الکترونیکی و تاثیر آن بر کیفیت یادگیری اثربخش الکترونیکی
فریبا سروری
پژوهشی در آموزش و پرورش و راهکارهای کاهش پرخاشگری دانشآموزان
صدیقه کیهانی
بررسی اهمیت هوش مصنوعی درآموزش درس شیمی در مدارس
علیرضا ناصری مود
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0