0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
ارزیابی عوامل موثر بر موفقیت سایتهای فروش اینترنتی با رویکرد تصمیمگیری چندمعیاره
نویسندگان :
سیده لیلا ساداتیان شرفدارکلایی
1
بردیا بهنیا
2
داود درویشی سلوکلایی
3
1- موسسه غیرانتفاعی روزبهان
2- روزبهان،
3- دانشگاه پیام نور
کلمات کلیدی :
عوامل موفقیت، سایتهای فروش اینترنتی، تصمیمگیری چند معیاره.
چکیده :
در حال حاضر اینترنت بهعنوان یک بستر وسیع و عظیم برای انجام بسیاری از معاملات تجاری و رسانهای جهت بازاریابی تبدیلشده است. تعداد كاربرانی که از اینترنت استفاده می کنندو تمایل به خریدوفروش از طریق اینترنت دارند،بسیار افزایش یافته است. کسبوکارها بهسوی الکترونیکی شدن پیش میروند و تجارت الکترونیک هرروز جلوه جدیدتری مییابد. در این پژوهش به بررسی عوامل موفقیت سایتهای فروش اینترنتی با استفاده از تکنیک تصمیمگیری چندمعیاره تحلیل سلسله مراتبی پرداخته شده است. نتایج حاصل از پژوهش نشان داده است که سه عامل پرداخت امن با میزان اهمیت 0.103، اعتماد 0.090 و بازگشت آسان محصول 0.082 به ترتیب بیشترین و معیار سوالات متداول با میزان اهمیت 0.033، کمترین اهمیت معیارهای ارزیابی را داشته اند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
هنر حل مسأله (حل یک مسأله)
محمد هادی رستمی
Polymer-based Membrane Separation Carbon Capture Systems
Amirhossein Mohammadnia joneid
بایسته های کاربرد فناوری آموزشی در نظام آموزشی
علیرضا طاهرنژاد
بررسی تطبیقی تصاویراسطوره عناصراربعه درحدیقه الحقیقه سنایی ومثنوی مولوی
کلثوم جعفری - خدیجه خیردوست - مهدیه حیدری
بررسی نقش انگیزة شغلی معلمان در کاربست روش های نوین آموزش در مدارسه
محمدباقر فرقانی اوزرودی - زهره سلیمی
رهیافت الگوهای معماری فضاهای باز آموزشی مبتنی بر تقویت یادگیری
فاطمه اخلاقی - شهاب عباس زاده
اثربخشی روش تدریس بایبی بر عملکرد تحصیلی و معنای تحصیلی دانش آموزان دختر پایه ششم دبستان شهرستان جوین
فاطمه صفری - ملیکا کریمی
مروری براثربخشی آموزش فراگیردرمدارس ایران
سلمان حیدری - نرجس سلیمانپور
گذار از اقتصاد نفتی به اقتصاد دانش بنیان؛ راهبردهایی برای نظام ملی نوآوری در ایران
حیدر نجفی رستاقی
واکاوی افت و شکست تحصیلی دانشآموزان در میان کانالهای مجازی آموزشی
آمنه فرهادی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0