0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
برنامه ریزی استانداردسازی محیط آموزشی متناسب با آموزش پیش دبستانی
نویسندگان :
زهرا شعبانی
1
مهدی حسین زاده
2
1- دانشگاه آزاد دماوند
2- دانشگاه آزاد دماوند
کلمات کلیدی :
برنامه ریزی،استانداردسازی،محیط آموزشی،پیش دبستانی
چکیده :
هدف از انجام مطالعه حاضر این بود که بررسی شود آیا عوامل بنیادی، ساختاری و فرایندی شاخص های مناسبی برای استانداردسازی محیط های آموزشی متناسب با آموزش پیش دبستانی می باشد؟ بنابراین، برای این امر، مدارس پیش دبستانی استان مازندران جهت انجام مطالعه درنظر گرفته شدند. مطالعه حاضر، به روش کتابخانه ای و مروری انجام شده است. برای انجام این امر، جهت انجام مطالعه حاضر، محقق با مطالعه اسناد، کتاب ها، مقالات و وبلاگ ها در سامانه هایی همچون Emerald، Elsevier، google scholar شاخص های استانداردسازی در محیط های آموزشی را یافته و در مطالعه حاضر به دنبال پاسخ به این سؤال است که آیا این شاخص ها متناسب با محیط های آموزشی پیش دبستانی هستند یا خیر. با انجام مطالعات مختلف محقق به این نتیجه رسید که برنامه ریزی استاندارد در محیط های آموزشی پیش دبستانی که متناسب با محیط های آموزشی پیش دبستانی باشد از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و عوامل بنیادی، ساختاری و فرایندی شاخص های مناسبی برای استانداردسازی محیط های آموزشی متناسب با آموزش پیش دبستانی می باشند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تاثیر مدیریت کلاس بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
گلناز بارانی - غلامعباس شاهینی
راهکارهای توسعه خلاقیّت و نوآوری در بین دانشآموزان هنرستانها با استفاده از تکنیک گروه اسمی (NGT)
هنگامه خزائی
چگونه توانستم باعث پیشرفت در درس ریاضی دانش آموز دیرآموز پایه دوم دبستان بشوم؟
سمیه بیگدلی
رابطه سرمایه فکری و کارآفرینی سازمانی مدیران با نقش میانجی جو سازمانی
حسین احمدی
در جستجوی سبک مناسب مدیریت کلاس درس
سیامک صادقی - داود غلامی
نقش هندسه در فن آوری و مهارت زندگی
مریم یعقوبی - سمانه مت میر
دگرگونی های معنی واژۀ «bibliographer» در گذر زمان
فاطمهزهرا توانچه - سیدجواد مرتضایی - مرضیه آباد
بازشناسی اثربخشی مولفه های فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر سیستم مدیریت آموزشی در ایران
شیما جامی - لعیا قوّتی
نقش هوش مصنوعی در آموزش و یادگیری ریاضی
گلناز عزیزی - عبدالله عزیزی
مدیریت برنامهریزی درسی: رویکردی جامع به طراحی و اجرای استراتژیهای آموزشی در مدارس
هنگامه کاکاسلطانی - فاطمه محمود ثانی - امنه زرودی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0