0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستم باعث پیشرفت در درس ریاضی دانش آموز دیرآموز پایه دوم دبستان بشوم؟
نویسندگان :
سمیه بیگدلی
1
1- آموزش و پرورش زنجان
کلمات کلیدی :
دیر آموز،پیشرفت تحصیلی،ریاضی
چکیده :
به طور کلی تشخیص و شناسایی افراد دیر آموز با مشکلاتی روبه رو هست چرا که آن ها معمولا در ظاهر هیچ مشکلی ندارند. در این اقدام پژوهی با تشخیص یک دانش آموز دیرآموز سعی بر علاقه مند کردن وی به درس ریاضی شد. پس از تبادل نظر و مطالعه پیشینه پژوهشی راه حل هایی اراده شد و پس از کاربست راه حل هاس ارائه شده یک ارزیابی صورت گرفت و بدینوسیله پیشرفت دانش آموز مذکور در درس ریاضی با مستندات تایید شد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مطالعهای براستفاده از روشهای یادگیری فعال بر تقویت مهارت گفتار در درس زبان انگلیسی
سحر حمیدیان پور - الناز خلیلی
LEFT-DEGENERATE UNIQUENESS FOR GERMAIN, ALMOST SURELY PRIME NUMBERS
Kianoosh Sabzipour
معنویت در محیط کار نیاز سازمان ها و کارکنان
حسن براتی سنگریزه - محمدجواد انگامه - محمدتقی اسپهبدی پارتکلایی
استفاده از اشکال مختلف در آموزش معلمان دوره ابتدایی آینده از طریق آموزش از راه دور
طاهره کدخدائی - سیده زکیه حسینی پارسا - مریم وحدتی نیا
تأثیر مهارت های فناوری اطلاعات و ارتباطات و انعطاف پذیری شناختی اساتید بر خلاقیت نوآورانه با نقش میانجی هوش تجاری
سید قاسم علوی
بیانی ساده تر برای حل معادله دیفرانسیل ریکاتی به کمک معرفی یک متغیر جدید
صادق قاسمی
تلفیق علوم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات در آموزش
اکرم خسروگردی - منصوره حسنی سبزوار - حسنیه قاضی زاده علمداری
شناسایی و طبقه بندی موانع و مشکلات فعالیت های پژوهشی
امین رضوانی - شبنم کاظمی - مریم عرفانی جزی
پیادهسازی آموزش الکترونیک در مراکز علمی آموزشی هوشمند مبتنی بر فناوری اینترنت اشیاء
صدیقه تیرگر فاخری - سمیه بریمانی ورندی - مهدیه تیرگرفاخری - محمد غفاری مجلج
اثربخشی رویکرد کوتاه مدت راه حل محور بر تنظیم هیجانی و تحریف های شناختی فرزندان طلاق پسرنوجوان در شهر کردکوی
اشرف السادات اکبری - مریم شیخ زاده
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0