0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی نقش شیوه های سواد دیجیتالی معلمان برکار آفرینی دانش آموزان دوره ی دوم ابتدایی شهرکرد
نویسندگان :
محمد نیکخواه
1
امیرحسین کردی بروجنی
2
1- دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال بختیاری
2- دانشگاه فرهنگیان چهار محال بختیاری
کلمات کلیدی :
سواد دیجیتالی معلمان،کار آفرینی،دانش آموزان دوره ی دوم ابتدایی
چکیده :
هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیرگذاری نقش شیوه های سواد دیجیتالی معلمان برکار آفرینی دانش آموزان دوره ی دوم ابتدایی شهرکرد است که به شیوه ی توصیفی – همبستگی در مهرماه ۱۳۹۸ انجام گرفته؛در این پژوهش از پرسشنامه ی محقق ساخته ی سواد دیجیتالی و کارآفرینی که دارای ۳ سوال سه گزینه ای می باشد،استفاده شده است جامعه ی آماری ما در این پژوهش کل دانش آموزان دوره ی دوم ابتدایی هستند که 165 نفر به شیوه ی تصادفی طبقه بندی شده به عنوان نمونه ی آماری انتخاب شدند،براساس تجزیه وتحلیل اطلاعات به دست آمده می توان گفت که نهادینه سازی شیوه ی علمی،شیوه ی انتقادی ،نهادینه سازی شیوه ی معنایی سواد دیجیتالی معلمان برکار آفرینی دانش آموزان دوره ی دوم ابتدایی شهرکرد موثر است،تایید می شود پیشنهاد می شود در پژوهش های آتی در ارتباط با نقش خلاقیت در کارآفرینی مقاله ای نوشته شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی مقایسه ای تأثیر استفاده از تختههای الکترونیکی و تخته های وایت برد بر میزان مشارکت و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ابتدایی شهرستان ساری
سیده صفورا براتی - خیرالله قابلی - فاطمه یوسفی - سمانه امامی خطبه سرا
تاثیر رسانههای هوش مصنوعی بر تحولات ارتباطات بین الملل
ناهید کرمی
تاثیر روش تدریس آزمایشگاهی در یادگیری ریاضیات دوره اول متوسطه
گلسا عظیمی - بهزاد تودرواری
توسعه فردی مبتنی بر شایستگی توسعه و ارتقاء همکاران مطالعه موردی شهرداری مشهد
مهدی یاراحمدی خراسانی - مهسا شهابی کاسب - امیرحسین ریخته گرزاده
تاثیر ارزشیابی کیفی- توصیفی بر میزان فرایند یاددهی-یادگیری دانش آموزان دوره ی ابتدایی
نادر عبداله نژاد
نقدی بر کتاب حسابان (1) پایه یازدهم متوسطه ی دوم (رشته ریاضی و فیزیک) بر اساس بررسی تناسب کتاب با ساحتهای شش گانه تعلیم و تربیت و هویت ملی، آماره ی t و دیدگاه دبیران
منظر مالکی - فاطمه مقصودی
بررسی رده شناسی قیدهای ارتباط زمانی در زبان فارسی از دیدگاه معنایی و شناختی
لیلا عرفانیان قونسولی
بررسی راهکارهای عملی- تربیتی گرایش نوجوانان وجوانان مهدی باور از منظر تعلیم و تربیت اسلامی
فاطمه حسن پور
بررسی تعداد عناصر مشاهده پذیر در متن درس دوم فارسی پایه چهارم (کوچ پرستو ها) و مقایسه با متن درس اول
علیرضا سلطانی نظیر - رباب توپا اسفندیاری
روش هاي استفاده از اوقات فراغت دانش آموزان از ديدگاه اسلام
محمدرضا محمدزاده رهنی - حسن فریدی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0