0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی عوامل بستر ساز تعاملات اجتماعی در طراحی دانشکده معماری
نویسندگان :
طاهره حسین زاده باغان
1
شهاب عباس زاده
2
1- دانشگاه حکیم سبزواری
2- دانشگاه حکیم سبزواری
کلمات کلیدی :
طراحی دانشگاه، علوم رفتاری، اجتماع پذیری، تعاملات اجتماعی، رفتار تعاملی
چکیده :
نبود کارگاه ها و کلاس های مناسب منجر به عدم ارتباط بین دانشجویان و اساتید شده است؛ بنابراین ایجاد فضاهایی از طریق شناخت محیط و کالبد که بر رفتار دانشجو به صورت غیر مستقیم و مستقیم تاثیر می گذارد مهم است، و توجه به اینکه دانشکده یک محیط اجتماعی-فرهنگی و زمینه ساختار تعاملات است، نوعی از جامعه پذیری را برای دانشجو در یک اجتماع با مناسبات-ها، و هنجارهای مختص به خود را ایجاد می کند. داشتن یک مکان مشترک، ایجاد حس تعلق به یک گروه می کند و به معنی داشتن یک هویت مشترک است. دست یافتن به تعاملات، مختص به فضاهای رسمی در دانشکده ها نمی باشد، فضاهای جمعی و فضاهایی که رسمیت ندارد شاید فضای مناسب تری برای تعامل ایجاد کند، با این فرض که تعاملات باعث افزایش تبادلات، دانش و ارتباط دانشجویان می شود در این پژوهش هدف برآن است با ایجاد فضایی باعث افزایش تعاملات در جهت افزایش و ارتقا سطح شود و با توجه به رشته معماری که رشته ای تعاملی با کارفرمایان و افراد در محیط کاری است باعث می شود که تعامل و ارتباط با یکدیگر و اساتید مقدمه ای برای قبل از ورود به کار شود. در این پژوهش از روش میدانی، کتابخانه ای و توصیفی تحلیلی در روش تحقیق استفاده شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چگونه توانستم مشکل بی نظمی وحید دانش آموز کلاس یازدهم را برطرف کنم؟
مهدی ایلان کشکولی
رابطه هوش فرهنگی و سواد کامپیوتری معلمان با سبک مدیریت کلاسی آنان در استان مازندران
پارمیس نوائی
ویروس کرونا، بهداشت و آموزش
محدثه مهدی زاده - حسین امامقلی نژاد
چگونگی برگزاری آزمونهای هفتگی درس شیمی در تعطیلات کرونا با واتساپ
علیرضا ناصری مود
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و یادگیری سازمانی با پاسخگویی سازمانی معلمان
حسین مومنی مهموئی - مرتضی مهرعلی سلامی
بررسی اختلالات خواندن و درک مطلب در بین دانش آموزان دوره ابتدایی
فیروزه آخوندی یامچی
توسعه مدل مهارت و شایستگی ها در نظام آموزش و تربیت فنی، حرفه ای و مهارتی با روش نظریهپردازی رویش نظریه ها
سرور سفیدگر - علیرضا علی احمدی - حسین علی احمدی جشفقانی
طراحی الگوی برنامه درسی آموزش های فنی و حرفه ای مبتنی برنوآوری دوره دوم متوسطه
احمدرضا دوراندیش
پیرامون ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی الگوی برتر نسل حاضر با محوریت مهمترین اولویت های وصیت نامه
سیده بتول حسینی
نقش و نگار بازی و یادگیری ریاضی
مهدی کهن سال کل کناری - زهرا رمضان پور کل کناری - مریم گلبراری - رقیه ذبیحی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0