0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
روش تدریس خلاق در آموزش عالی و مقایسه ادراک از جو کلاس در دانشجویان دانشگاههای دولتی و آزاد(به انضمام مطالعه موردی)
نویسندگان :
خدیجه مهمانچیان ساروی
1
1- دانشگاه ملی مهارت واحد دختران ساری
کلمات کلیدی :
تدریس خلاق،ادراک از جو کلاس،دانشگاه دولتی،دانشگاه آزاد
چکیده :
هدف پژوهش حاضر بررسی روش تدریس خلاق در آموزش عالی و مقایسه ادراک از جو کلاس در دانشجویان دانشگاههای دولتی و آزاد شهر تهران بود که از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه گردآوری اطلاعات ، تحقیق توصیفی از نوع علی – مقایسه ای است . جامعهآماری در این تحقیق شامل کلیه دانشجویان دانشگاههای دولتی و آزاد شهر تهران در سال تحصیلی 1400-1399 بودند. حجم نمونه به تعداد 240نفر ( 120نفر از دانشجویان دانشگاههای دولتی و120 نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) به روش نمونهگیری دردسترس انتخاب گردید. نتیجه تحلیل یافته ها نشان داد تفاوت معنی داری بین مقایسه ادراک از جو کلاس ، دانشجویان دانشگاههای دولتی و آزاد در سطح (01/0> P ، 273/232F=) وجود دارد و نتیجه گرفته می شود مقایسه ادراک از جو کلاس ، در دانشجویان دانشگاههای دولتی به میزان قابل توجهی بالا است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی نقش بازی های آموزشی درپیشرفت تحصیلی دانش آموزان مدارس ابتدایی
سحر عبدی لورون - محمد عظیمی
بررسی رابطه بین سوادرسانه ای و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه دوم
مریم دولتیاری - اتنا باقرزاده شش پل - فریبا فرحیان رودی
اقدام پژوهی :روشی برای رشد حرفه ای معلمان
فاطمه ابراهیم زاده کیاسری - فاطمه کلانتری
فناوری واقعیتافزوده گامی درجهت بهبود یاددهی و یادگیری ریاضیات مدرسهای
فرشته فتحی - محمد جواد اسلام پور - مهدیه اجدادی
یادگیری و آموزش آنلاین در دوران قرنطینه همه گیری کووید 19
عصمت حسینی وردنجانی
اثربخشی حساسیت زدایی منظم بر روی اضطراب امتحان دانش آموزان دختر پایه ششم مدرسه مهرگان بابل
فاطمه محمدی شاهراجی - الهام غفاری - زهرا محسن زاده اسی
مقایسه خودکارآمدی، انگیزه پیشرفت و خودتنظیمی در دانش آموزان دختر و پسر کاربر اینترنت
رضوانه عباسی - علیرضا صالحی کارونیان
ارتباط بین صمیمت و رضایت زناشویی: یک مطالعه مروری
مریم عنایتی شبکلایی - فاطمه قاسمی دادوکلایی - مائده عنایتی شبکلایی
رابطه شیوههای فرزندپروری با پرخاشگری دانشآموزان پسر
فرشید خدرلو
اثر بخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر فرسودگی تحصیلی دانش آموزان در دوران پسا کرونا
نیره محمدی - نجمه عباسی - اشرف مختاری - اسماعیل مردانی زاده
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0