0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستیم مهارت دانش آموزان را در رسم نمودارها و درک بهتر روابط حرکت های یکنواخت و شتابدار، افزایش دهیم
نویسندگان :
شهناز شفیع
1
عاطفه عارفی
2
1- آموزش و پرورش
2- آموزش و پرورش
کلمات کلیدی :
روش های تدریس ، حرکت های یکنواخت و شتابدار، دانش آموزان ضعیف.
چکیده :
در این تحقیق مراحل و نتایج یک پروژه ی عملی که شامل تشخیص مشکل، ارائه ی راهکار و اجرای آن می باشد، به تفضیل بیان شده است؛ ابتدا جهت تبیین شرایط موجود از آزمون تشخیصی استفاده شده و سپس راهکارهایی شامل روش تدریس های متفاوت مانند: نمایش فیلم، اجرای پاورپوینت، ارائه ی نرم افزار و انجام آزمایش عملی بیان شد. تمامی روش ها برای مبحث درسی حرکت یکنواخت و حرکت شتابدار بر روی خط راست، و یک جامعه ی هدف محدود اجرا شد. و نتایج آن توسط آزمون پایانی، به دست آمده بررسی و تحلیل گردیده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی میزان تاثیرگذاری ابعاد ذهن فلسفی مدیران ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان زهک بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
محمود سیاسری - سعید سرگزی - فاطمه جهانتیغ
بررسی وضعیت سواد اطلاعاتی هنر آموزان هنرستان های کار و دانش شهرستان ساری
مجتبی رضایی راد - محمد قدیری پائین لموکی - سید رضا جلالی کوهی خیلی - علی کرم دار اسرمی - علی شیردل دارابی
چگونه توانستم گوشه گیری و کمرویی را در رضا دانش آموزان کلاس چهارم دبستان شهیدان نوروزی و رضایی را حل کنم؟
محمد علی پور آتنی
ایجاد فایل های چند رسانه ای در کتاب های درسی با استفاده از بارکد
حامد نیک پی
خلاقیت و نوآفرینی در مراکز آموزش عالی فرهنگیان
فرشته هواسی - پریسا گوران - مینا برخورداری - مهسا ولی زاده - سارا محمدی تبار - آناهیتا یونسی
نگرش معلمان دوره ابتدایی نسبت به آموزش و پرورش فراگیر
مائده صادق کوهستانی - سیده صفیه حسینی فیروزکلایی
رابطه مدیریت مسیر شغلی با فلات شغلی کارکنان دانشگاه فرهنگیان
سید محمد اندرامی - فرشیده ضامنی
بررسی اثربخشی متد AMGL بر موفقیت تحصیلی دانش آموزان متوسطه
اسداله معظمی گودرزی
On the Relationship between Iranian EFL Teachers’ Emotional Intelligence and Classroom Management Styles across Gender
Zahra Aghazadeh - Maryam Soleimani
بررسی و شناسایی چالشها و فرصت های هوش مصنوعی در سیستم آموزشی
طاهره سلطانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0