0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تاثیر فضای شاداب بر سطح یادگیری و سلامت روان دانش آموزان مقطع ابتدایی
نویسندگان :
علی علی محمدپور
1
نسرین محدث
2
نسیم علی محمدپور
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی شبستر
2- دانشگاه آزاد اسلامی شبستر
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی
کلمات کلیدی :
ابتدایی،دانش آموزان،فضای شاد،سلامت روان،شاداب
چکیده :
شادی و نشاط از عوامل تأثیرگذار بر رشد فردی و اجتماعی افراد میباشد و مدرسه به عنوان دومین نهاد تأثیرگذار بر رشد فردی و اجتماعی دانش آموزان میتواند با ایجاد فضایی شاد برای دانش آموزان میزان یادگیری و سلامت روان دانش آموزان را تحت تأثیر خود قرار دهد. به همین منظور هدف از انجام مقاله حاضر بررسی تاثیر فضای شاداب بر سطح یادگیری و سلامت روان دانش آموزان مقطع ابتدایی می باشد. که این مطالعه به روش مروری و با بررسی و مطالعه مقالات و پایان نامه ها و کتب انجام شده در زمینه مطالعه حاضر انجام شد که نتایج حاکی از این بود که رابطه معناداری بین فضای شاد مدارس و میزان یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی وجود دارد یعنی هرچه فضای فیزیکی و روانی مدارس شادتر باشد بر میزان یادگیری و سلامت روان دانش آموزان نیز افزوده می شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی اثربخشی act بر میزان انگیزش تحصیلی و رضایت از زندگی در فرزندان طلاق نوجوان پسرشهرستان کردکوی
اشرف السادات اکبری - سعید زرگران
بررسی عوامل انگیزاننده حمایت ورزشی (اسپانسری) در استان مازندان
سیدحسین علوی - فرشاد امامی - علیرضا کثیری
چگونه توانستم در ایجاد یک محیط آموزشی پویا برای هنرجویان هنرستان کاردانش حجاب زهک موفق و آن ها را به اشتغال وکارآفرینی راغب کنم؟
حمیده علی زاده - لیلا علی زاده - مهین دخت سرابندی
مقایسه امنیت روانی و عزتنفس دانش آموزان ورزشکار و غیرورزشکار با آموزش مجازی در دوران کرونا
طاهره دوستی کرقند
بررسی و ارزیابی فناوری اطلاعات در آموزش و پژوهش
زینب منتظری - امین منتظری
بهینهسازی مصرف انرژی در شبکههای حسگر بیسیم با بهرهگیری از الگوریتمهای یادگیری ماشین
رضا انتظاری نجف آبادی - مرتضی غضنفری - پویان صالحی
تاثیر عوامل فرهنگی بر یادگیری کودکان ابتدایی
شهریار سلیمانی - محمد عظیمی
ضرورت آموزش های فنی حرفه ای و مهارتی جهت تداوم توسعه و پیشرفت- درسی از تجربیات و سیاست های آتی اروپا
الهام رزم فرسا - اکبر جعفری
چگونه توانستم مشکل اختلال در نوشتن دانش آموز کلاسم در پایه اول ابتدایی را به کمک روش های اصلاحی بهبود ببخشم؟
مریم رحیم نژاد
تعامل صنعت با دانشگاه از طریق تغییر در سرفصل دروس رشته های فنی و مهندسی
سید رضا ابراهیم پور - فرسا اصغرپور علمداری - محمود علی اصغرپور موزیرجی - علیرضا رحیمی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0