0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستم در ایجاد یک محیط آموزشی پویا برای هنرجویان هنرستان کاردانش حجاب زهک موفق و آن ها را به اشتغال وکارآفرینی راغب کنم؟
نویسندگان :
حمیده علی زاده
1
لیلا علی زاده
2
مهین دخت سرابندی
3
1- آموزش وپرورش زهک
2- آموزش وپرورش زرند
3- آموزش وپرورش زابل
کلمات کلیدی :
هنرستان حجاب،کارآفرینی،پویایی
چکیده :
هدف اصلی پژوهش حاضر ارائه ی راهکارهایی برای ایجاد یک محیط پویا در هنرستان ونهادینه سازی فرهنگ کارآفرینی در هنرستان است که به روش اقدام پژوهی با بهره ندی از مقالات و منابع مرتبط با موضوع در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ انجام شد. با توجه به گرداوری اطلاعاتی که تحت عنوان شواهد ۱ انجام گرفت مشکلاتی که به شیوه ی مشاهده، مصاحبه و هم اندیشی با کارکنان وهنرجویان هنرستان نظیر نبود تجهیزات مناسب کارگاهی، عدم اعتماد به نفس وانگیزه ی هنرجویان برای اشتغال از طریق تحصیل در هنرستان، کمبود تعداد کارگاه های هنرستان احصا شد که برای بهبود وضعیت برای بهبود شرایط آموزشی و رفاهی مدرسه ابتدا جلسات شورای مدرسه و معلمان را تشکیل دادم و در آن اهداف آموزشی مدرسه را تشریح نمودم واز اعضا خواستم تا نظرات خود را پیرامون این مسایل بیان نمایند و اگر نکته ای دارند جهت تقویت برنامه ها ارائه گردید.با توجه به این جلسه مصوب شد برنامه ریزی ها برای احیای حضورخیرین وجذب آن ها صورت پذیرد
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Exploring the Potential of ChatGPT in Human Resource Management: Opportunities, Challenges, and Strategic Insights
Raha Aghaei - Ali Akbar Kiaei
تاثیر طراحی شناختی بر عملکرد تحصیلی
لیلا برالوندی - پرستو جوادی - معصومه بیرانوند
بررسی نظرات آموزگاران دوره ی ابتدایی در مورد عملکرد راهبران آموزشی در شهرستان آبدانان
مرضیه دارابی - سهیلا مردانی
تبیین رابطه فرهنگ مدیریت خطا با مسئولیت پذیری اجتماعی (مورد مطالعه: ادارات آموزش و پرورش غرب استان مازندران)
حاتمه رجبی نیا
ارائه مدل موفقیت تحصیلی بر اساس نگرش های مذهبی و سازگاری
فاطمه سیاه پشت خاچکی
آموزش محیط زیست در مدارس ابتدایی
زهرا بائوج خوشامیان - ابراهیم یاحقی
تحلیل مدل رگرسیونی جو سازمانی و استرس شغلی معلمان تربیت بدنی
آرش بابامرادی - عباس امینی - امین باقری - نادر شهسواری
تحلیل محتوایی کتابهای درسی جامعه شناسی پایه دهم تا دوازدهم انسانی دوره متوسطه دوم و میزان انطباق آن ها با شایستگی های پایه سند برنامه درسی ملی
شهلا سلطانی
بررسی رابطه اخلاق حرفه ای و رهبری توانمند ساز در مدارس استان مازندران
ربابه غلامی - مصطفی عزیزی شمامی - ابراهیم صالحی عمران
نقدی بر کتاب حسابان (1) پایه یازدهم متوسطه ی دوم (رشته ریاضی و فیزیک) بر اساس بررسی تناسب کتاب با ساحتهای شش گانه تعلیم و تربیت و هویت ملی، آماره ی t و دیدگاه دبیران
منظر مالکی - فاطمه مقصودی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0