0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
مقایسه آموزش مجازی با آموزش حضوری
نویسندگان :
سید علی اصغر پرستاران
1
مریم پرستاران
2
زینب درویش نوری
3
هاجر فدوی
4
رودابه جانعلی پور عمران
5
1- دانشگاه آزاد نکا
2- دانشگاه آزاد نکا
3- دانشگاه آزاد ساری
4- دانشگاه آزاد نوشهر
5- دانشگاه پیام نور آمل
کلمات کلیدی :
کرونا،آموزش مجازی،تدریس،یادگیری
چکیده :
با شیوع اپیدمی کرونا بود که زندگی بشر متحول گردید و معادلات جهانی را نیز بهم ریخت.با شیوع این بیماری منحوس بود که در سبک زندگی بشر،اقتصاد،صنعت،بهداشت و درمان،آموزش و... تغییراتی اتفاق افتاد و باعث شد تا انسان به فکر راه حلی برای بیرون رفتن از این وضعیت داشته باشد. آموزش یکی از بخش هایی بود که تحت تاثیر پیامدهای ناشی از کرونا قرار گرفت و اهمیت فناوری در آموزش را بیش از پیش مشخص کرد.آموزش کرونایی شیوه ای متفاوت تر از آموزش رایج است که محاسن و معایبی را هم در بردارد در واقع باید گفت که، بحران کرونا باعث شد تا به آموزش مجازی بها داده شود. هدف از نگارش این مقاله بررسی آموزش های مجازی و حضوری است تا با در نظر گرفتن مزایا و محاسن هر کدام از این شیوه ها به نتیجه و راهکار عاقلانه ای در جهت بهبود کیفیت یادگیری دست یافت. در نگارش این مقاله از منابع متعدد شامل:مقالات داخلی و خارجی،کتاب های مرتبط با یادگیری و آموزش ،تجربیات زیسته نویسندگان و... استفاده شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مدل مفهومی فرسودگی شغلی با خود تنظیمی و میانجی گری اهمال کاری شغلی
محمدرضا بهشتی - گویا قدیمی مقدم - منصوره حاج حسینی
شیوه ها و راهکارهای سلامت بهداشت روان
فاطمه نصرالهی نیا - ریحانه فریدی
تأثیر محیط بر رشد کودکان
فاطمه سیاه پشت خاچکی
بررسی ارتباط دانشآفرینی در ورزش و توسعه فردی با کامیابی در دبیران تربیتبدنی شهر بیرجند
فاطمه صحراکار - لیلا صحراکار - مریم صحرانورد
بررسی رابطه ی بین تکالیف و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبستان مختلط شهرستان چالوس در سال تحصیلی 1402 - 1403
مهدی صفایی - زینت علی کلاری - کبری مهدیزاده
چالش های گزینش دانشجو در رشته مشاوره مقطع دکترای آزمون سراسری
سید رضا ابراهیم پور - فرسا اصغرپور علمداری - محمود علی اصغرپور موزیرجی - علیرضا رحیمی
رویکردها و اصول فلسفه تعلیم و تربیت و جایگاه آن در سبک زندگی ایرانی
سید محمد حسین طبا طبا ئی - عالیه اویسی
نقش گروه های آموزشی در توانمند سازی حرفه ای معلمان
مریم حسین پور
جایگاه و اهمیت پژوهش محوری در مدارس ابتدایی
علی شاهینی - امیر قاسمی - علی پاشایی
بررسی اثربخشی بازی ها و نمایش های بومی-محلی بر خودکارآمدی دانش آموزان در درس ادبیات فارسی
فاطمه بهار - سمانه نیرومند
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0