0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
نقش تفکر و پژوهش در آموزشهای مجازی مدارس
نویسندگان :
سحر کاظمی سرشت
1
فاطمه صابر ازموده
2
نازی مرتاض خو
3
1- دانشگاه ازاد اسلامی تنکابن
2- دانشگاه ازاد رودهن
3- ازاد نایین
کلمات کلیدی :
تفکر،پزوهش،اموزشهای مجازی مدارس
چکیده :
نظام آموزش از راه دور از آغاز نیمه دوم قرن بیستم پا به عرصه وجود گذاشت یکی از عوامل پیدایش این شیوه آموزش را می توان پیشرفت فناوری دانست. امروزه در کشورهای مدرن یادگیری از راه دور بسیار متداول می باشد. برای این روش ممکن است از ویدیو، رایانه، پست الکترونیک و تکنولوژی مرتبط با اینترنت استفاده شود. ظهورشبکه های ارتباطی گسترده از قبیل اینترنت در کنار ابزار و امکانات آموزشی پیشرفته باعث تحول در روش های آموزشی شده است و این مکان را فراهم کرده است تا بتوان طیف وسیعی از جویندگان علم را در نقاط مختلف واز فواصل دور و نزدیک تحت پوشش شبکه آموزشی در آورد و بدون نیاز به شرکت در کلاس های حضوری آموزش های علمی و تخصصی را به مرحله اجرا درآورد. با توجه به آنچه که گفته شد، در این مقاله به بررسی نقش تفکر و پژوهش در آموزش های مجازی مدارس پرداخته شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیر روش های تدریس در آموزش پایدار فراگیران
علیمحمد فلاح اندواری
توانمندسازی معلمان در فرآیند مدیریت آموزشی
فاطمه پاشا - زهرا ردایی - مهدی حسن تبار
مقایسه، یادگیری ریاضیات دانش آموزان متوسطه اول از طریق مجازی، با حضور در کلاس
آسیه رضاییان - علی شعبانی
بررسی ارتباط چابکی و هوش سازمانی با ایمنی در محیط کار در پرسنل آتش نشانی قم
مهدی رضای کاشانی
کاربرد روشهای نوین تشویق در آموزش ابتدایی
مرضیه نیری - مهدی محمودی
دوره ابتدایی اصلی ترین و مهمترین دوره آموزش ریاضی
زهرا محمودی - فاطمه بوربور
بیانیه شیکاگو، به سوی بهبود نظریه برنامه درسی
مهسا رضائی
اثر مهارتهای ارتباطی بر اوقات فراغت فعال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال
زینب نعمتپور کرانی - شیوا آزاد فدا - علی اصغر درودیان
پیام رسان واتساپ ابزاری برای آموزش مجازی شیمی در تعطیلات کرونا
علیرضا ناصری مود - زهرا مودی
آسیب شناسی رسانه های دیداری شنیداری و نرم افزارهای آموزشی در مدارس ابتدایی آمل –
مریم فروتن نیاکی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0