0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
مزایا و معایب دیجیتالی شدن آموزش از دیدگاه دانش آموزان
نویسندگان :
سکینه شمس ناتری
1
معصومه یوسف رشیدی
2
فاطمه شمس ناتری
3
1- آموزش و پرورش چالوس
2- آموزش و پرورش چالوس
3- آموزش و پرورش چالوس
کلمات کلیدی :
دیجیتالی شدن آموزش،مزایای دیجیتالی شدن آموزش،معایب دیجیتالی شدن آموزش،دانش آموزان پایه ششم
چکیده :
هدف: از این پژوهش شناسایی مزایا و معایب دیجیتالی شدن آموزش از دیدگاه دانش آموزان بود. روش پژوهش توصیفی بود. همینطور جامعه آماری دانش آموزان پایه شهر هچیرود به تعداد 290 نفر بودند که به روش نمونه-گیری تصادفی تعداد 86 بر اساس جدول مورگان انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها، از پرسشنامه محقق ساخته بهره برداری شد. برای تجزیه وتحلیل داده ها آزمون خی دو انجام شد. نگرش به دیجیتالی شدن آموزش با تجربه یادگیری از راه دور دانش آموزان در طول همه گیری تعیین می شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ارزیابی میزان خوانایی کتاب هدیه های اسمانی پنجم ابتدایی بر اساس روش فلش ،گانینگ فوگ،مک لافلین،پاور و سامنر و کرل
بهار ستارزاده
نقش و جایگاه شبکه فروش آموزش محور بیمه زندگی در ایران
نیما جمشیدی کمرودی
عوامل سازمانی و فردی موثر بر ارتقای خلاقیت و نوآوری در سازمان
مهدیه کردستانی - علی صباحی گراغانی
نصفت قضایی در سپهر عدالت و انصاف
سیمین امینی زارع - هستی طالبی
تدریس بخش صداها و حروف درس زبان انگلیسی پایه هفتم:درس پژوهی
ناصر عباسی - محمد محمدی
رویکرد نوین بهکارگیری زنجیره بلوکی در طراحی سازمانهای خودمختار غیرمتمرکز
رحیم اصغری - رویا کاظمی
راه کارهای افزایش میزان علاقه دانش آموزان به مطالعه و نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی
زهره عبدالحسینی - مهسا ممشلی - کبری ممشلی
شیوه موثر در یاددهی تقسیم کسر و عدد مخلوط
رقیه رزمی - مینا شادکام
تأثیر طرحواره درمانی گروهی بر افسردگی دانش آموزان دختر دبیرستانی
علیرضا فیلی - شهرزاد عیسی خانی
آسيب شناسی فضاي مجازي در مراکز دانشگاهی و مدارس
فرشته هواسی - فاطمه رشيدي - زينب روشني - فاطمه ياسمي
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0