0% Complete
صفحه اصلی
/
پنجمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
علاقه مند کردن دانش آموزان به آموزش مجازی ریاضی با نرم افزارهای چندرسانه ای Multimedia و MovieMaker با شیوع بیماری کرونا
نویسندگان :
فخرالسادات عابدینیان
1
مهدی احمدی پور
2
حسن سعیدی
3
1- آموزش پرورش ناحیه 2یزد
2- آموزش و پرورش محمودآباد
3- دانکشده فنی و حرفه ای محمودآباد
کلمات کلیدی :
آموزش مجازی ، ریاضی ، نرم افزارهای چندرسانه ای
چکیده :
هدف اين مقاله علاقه مند کردن دانش آموزان به آموزش مجازی ریاضی با نرم افزارهای چندرسانه ای و همچنین بيان روش هايی که معلّمان و دانش آموزان را در تعامل با يکديگر ياری می دهد تا آموزش اثر بخشی را در کلاس درس رياضی سازماندهی کنند. وظیفه آموزش این است که ذهن های خالی را به ذهنهای باز تبدیل کند نه ذهنهای پر. چند رسانه ای یا مولتی مدیا (Multimedia) و مووی میکر ( MovieMaker) به عبارت دیگر مالتی مدیا و مووی میکر محتوایی است که از ترکیب اشکال گوناگون محتوا، نظیر متن، صوت، تصاویر، تصاویر متحرک، ویدئو و محتوای تعاملی استفاده می کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چارچوب امنیتی مبتنی بر زنجیره بلوکی و یادگیری عمیق برای اینترنت اشیا هوشمند مجهز به مخابرات نسل پنجم
مرضیه خدادوستان - فرهاد زائری - علیرضا خزاعی
بهینه سازی آموزش ریاضی با استفاده از فناوری اطلاعات
مرتضی گرزین نژاد
نقش آموزش و پرورش در مدیریت بحران آب
حسن خواجوند - سهیلا بنی شیخ الاسلامی - صفیه ملکی - الهام عدالت جو - معصومه کمالی - سمیه نجار
بررسی جایگاه فضای مجازی در عملکردتحصیلی دانش آموزان
لیلا بانی - آرزو شکوری
تاثیر فعالیت آزمایشگاهی در فرآیند یادگیری دانش آموزان
سیده مائده زمانی - مریم قادری - نادره حمیدی
نقد و بررسی کتاب جدید شیمی دهم
سمیه میرزاد
"بررسی اثر هویت، شخصیت برند و تعهد هواداران بر برندسازی باشگاه های برتر فوتبال ایران"
رضا رجب زاده - مهدی طالب پور - شیرین مهاجری نیاکی
دیدگاه التقاطی روانشناسی انسان گرایانه با ادبیات پارسی
مریم توکلی - سیده زهرا حسینی
مدیریت آسیب های اجتماعی در آموزش و تربیت بدنی دانش آموزان ابتدایی
زهرا کوثر - مریم کریمی - مریم رستگار - اعظم قلندری - محمد حسین میرسلیمانی
تبیین ارتباط سرمایه روانشناختی و فرسودگی شغلی با نقش واسطهای رضایت شغلی در معلمان شهرستان راسک
سید خلیل آهسته - فاطمه شهرکی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0