0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
فرآیند آموزش وغنی سازی دریادگیری
نویسندگان :
سیده ساره عبدی کوهی خیلی
1
1- دانشگاه فرهنگ وهنر محمودآباد
کلمات کلیدی :
غنی سازی،یادگیری
چکیده :
با پیشرفت تکنولوژی و تغییرات اجتماعی، نیاز به روشهای نوین آموزش و یادگیری بیشتر از قبل احساس میشود. دانشآموزان امروزه با اطلاعات فراوانی مواجهاند و دیگر به روشهای سنتی، آموزشهای یکبعدی پاسخگو نیستند. آنچه در یادگیری اهمیت پیدا کرده، علاقه و انگیزه دانشآموزان و همچنین یادگیری فعال و ماندگار است. این پژوهش به دنبال بررسی و بهسازی فرآیند آموزش است تا بتواند راهکارهایی برای غنیسازی تجربه یادگیری دانشآموزان ارائه دهد. ما در این پژوهش به دنبال کشف و بررسی شیوههای نوین تدریس، استفاده از تکنولوژیهای مدرن در آموزش، ایجاد انگیزه و علاقه در دانشآموزان، ارتقای مهارتهای تفکر انتقادی و حل مسئله، و در نهایت، ایجاد یادگیری ماندگار و عملی هستیم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
درآمدی بر ارتباط آموزش و توسعه
علیرضا طاهرنژاد - سیمین امینی زارع
بررسی نقش آموزش و پرورش در تربیت سیاسی و اجتماعی دانش آموزان ابتدایی
بهناز شیخ عباسی فیروزکلا - سید یوسف ساداتی پایین رودپشتی - راحله آقا بابایی پور
تحلیل کارآفرینی و راهکارهای نوآورانه در آموزش و پرورش
محمد اسماعیلی - میترا یوسفی
بررسی تکنولوژی های نوین آموزشی بر فرایند یاددهی- یادگیری در سیستم آموزشی رشته طراحی و دوخت
سمیه چاله کائی
نقش گروه های آموزشی در توانمند سازی حرفه ای معلمان
مریم حسین پور
بررسی تأثیرکیفیت زندگی کاری بر استرس، فلات زدگی و فرسودگی شغلی (مورد مطالعه: آموزش وپرورش شهرستان محمودآباد)
شهلا زرجام
بررسی راهبردهای داربست سازی آموزشی در فرایند یاددهی و یادگیری
اکرم محمدلو - مریم محمدلو - رباب محمدی - حسن ایپکی
تاثیر سبکهای رهبری در افزایش عملکرد شغلی معلمان ابتدایی شهرستان دماوند
نجمه حب عسگری
بررسی اثربخشی فضای مجازی در آموزش دانش آموزان دوره ابتدایی، فرصت ها و چالش ها از دیدگاه معلمان
مهری حاجیان
مزایا و معایب دیجیتالی شدن آموزش از دیدگاه دانش آموزان
سکینه شمس ناتری - معصومه یوسف رشیدی - فاطمه شمس ناتری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0