0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی لزوم آموزش معلمان در زمینه فناوری های آموزشی بر اساس ساحت تربیت علمی و فناورانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
نویسندگان :
میثم باقری
1
1- آموزش پرورش زنجان-انگوران
کلمات کلیدی :
فناوری، معلمان، سند تحول بنیادین ، فناوری آموزشی
چکیده :
پژوهش حاضر با هدف بررسی لزوم آموزش معلمان در زمینه فناوری های آموزشی بر اساس ساحت تربیت علمی و فناورانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش انجام شده است . روش پژوهش کیفی و روش پژوهش تحلیلی - مفهومی است.در این پژوهش از مقالات و کتب و منابع مختلف جهت بحث و نتیجه گیری موثر استفاده شده است.نتایج نشان داد معلمان کنونی باید خود ابتدا نحوه استفاده از فناوری های روز دنیا و به خصوص فناوری های آموزشی را فرا گرفته باشند تا بتوانند دانش آموزان را در این مسیر راهنمایی کنند.از سویی با توجه به اهداف پی بینی شده در سند تحول بنیادین ، آموزش معلمان در زمینه تکنولوژِی باید بطور جدی پیگیری شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تـأثير آمـوزش الكترونيكـي بـر يـادگيري و خود كارآمـدي کارکنان
حسن نکوفر - مهدی گلی زاده - احمد عبدالهی - آرش ادیب زاده
رابطه بین سلامت سازمانی و درگیری شغلی معلمان ابتدایی
مهدیه هدایتی مهدی آبادی - احمد حاجی مرادی
بررسی اجتماعی مزایا و معایب آموزش مجازی در دوران کرونا
فاطمه امیری بشلی - مونا حسنی غفوری
شناسایی راهبرد های مؤثر برای طراحی آموزشی نارسا خوانی در دانش آموزان ابتدائی
فاطمه جعفرخانی - امیرحسین بنازاده - مهیا عباس زاده روگوشوئی
بررسی انواع تکالیف هدفمند در دوره ابتدایی
مریم نبی پور خانقاه - فرزانه الهیار
اثربخشی طرحواره درمانی بر ناهماهنگی شناختی نوجوانان متوسطه دوم
نغمه راکبی تنها - شیدا گودرزی - علی اسدی - مهران محبیان فر
بررسی و تحلیل رابطه مدیریت شهری در حفظ سلامت و پایداری محیط زیست شهری نمونه موردی: شهرفریدونکنار
شکرالله جعفری - محمدظاهر محمدی
بررسی کتاب ریاضی پایه ی ششم ابتدایی در نظام آموزشی 3 – 3 – 6 و تحلیل محتوا بر اساس دیدگاه خلاقیت گیلفورد
عبدالله عزیزی - شهناز عزیزی
بررسي نقش معلم ونظام آموزشی در پرورش ويژگي هاي شخصيتي كارآفريني فراگيران
فاطمه حسن پور
آموزش علوم تجربی بر پایه استیم و چالش های پیشِ رو
منیره محمدزاده - علی محمدقائمی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0