0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
روش های جدید و نوین تدریس و تاثیر آن بر یادگیری
نویسندگان :
زینب دشتکی
1
1- شهیدرجایی تهران
کلمات کلیدی :
روش نوین ،تدریس، یادگیري
چکیده :
يكي از با اهمیت ترین مشكلات نظام آموزشي كشور ،عدم بكار گيري روشهاي نوين وفعال تدريس در آموزش است كه به نظر مي رسد با بكارگيري اين روشها مشكل آموزشي كشور ما كه همان توسعه ي مهارتهاي تفكر ويادگيري در دانش آموزان است مرتفع گردد. هدف اين مقاله، مطالعه شيو هاي نوين فرآيند ياددهي – يادگيري است . بدين منظور به معرفي شيوهاي نوين آموزش ويادگيري پرداخته شده است كه استفاده معلمان از روشهاي نوين وفعال تدريس موجب مشاركت دانش آموز در امر يادگيري گشته، رغبت دانش آموزان را به علم و علم آموزي بيشتر نموده و به پيشرفت تحصيلي آن ها منجر مي شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
از حفظ کردن به تفکر: تحولی در روشهای ارزشیابی دانشآموزان
علیرضا سلطانی نظیر - رباب توپا اسفندیاری - شیما سامانی
بررسی مزایا و معایب آموزش الکترونیکی
فاطمه شهاب الدین - اشرف اصغری - فرشته اصغری
تبیین رابطه سرمایه روانشناختی و چابکی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در معلمان تربیتبدنی شهر ایلام
نسرین رحمی - مهین خیراللهی پور - الهام خوشنودی
بررسی رابطه یادگیری سازمانی و مدیریت دانش با نقش میانجی انگیزش شغلی در معلمان تربیتبدنی شهر بیرجند
محبوبه افضل پور - علیرضا عبدالهی - سعید سعیدی - حسین سکندری
بررسی کتاب ریاضی 2 یازدهم تجربی
مریم سلیمانی کیا - عفت شیخی
تاثیرفرهنگ براقتصاد
شهلا سلطانی
بررسی انواع تکالیف هدفمند در دوره ابتدایی
مریم نبی پور خانقاه - فرزانه الهیار
تاثیر حمایت اجتماعی درک شده بر استفاده از آموزش مجازی با نقش میانجی تفاوت فردی درک شده
خدیجه ابراهیمی نیاک
اثر هوش مصنوعی بر آموزش و یادگیری
جواد سالاری مقدم - معصومه کدخدایی - عفت شیخی
بررسی علل پیدایش سکوت سازمانی و نقش آن در کاهش خلاقیت کارکنان
مهناز رحمتی - احمدرضا قمی اویلی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0