0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی برخی محدودیت های آموزش ترکیبی در مدارس
نویسندگان :
بهاره اسدیان
1
مجتبی نیازی
2
1- آموزش و پرورش اصفهان
2- آموزش و پرورش اصفهان
کلمات کلیدی :
آموزش مجازی،مزایا،معایب،آموزش ترکیبی
چکیده :
طی سالهای اخیر، آموزش مجازی با سرعت چشمگیری مورد استفاده کاربران در طیف های مختلف قرار گرفته است. در طول شیوع همه گیری کووید-19و همراه با گسترش آموزش های مجازی، کاربران با چالش و نگرانی هایی راجع به کیفیت آموزش روبه رو شدند. این مقاله، محاسن و معایب این نوع آموزش را در گروه ریاضی بررسی می نماید. همچنین در این پژوهش، مهم ترین محدودیت ها برای پیشبرد آموزش های ترکیبی که اخیرا مورد تاکید آموزش و پرورش ایران قرار گرفته است، مورد بررسی قرار می گیرند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی رابطه شکاف دیجیتال و کارایی آموزشی مدارس متوسطه استان مازندران
طلوع اعتصامی - مصطفی عزیزی شمامی
تاثیر کارایی مدیریت کلاس درس با ویژگی های معلمان.
سارا نظام پرست - نفیسه امین
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات(ICT) در آموزش
فرامرز علی پور - ارکیده افتخاری - سیده فاطمه حسینی
ارتباط آموزش و پرورش با محیط زیست
مریم قادری - سیده مائده زمانی
تحلیلی بر رویکرد پذیرش فناوری اینترنت اشیا در نظام آموزشی مدارس
قاسم علی احسانیان
تاثیر موسیقی بر هوش کودکان
نگین ولی زاده - نازنین ولی زاده
رابطه بین فرآیندهای مدیریت دانش با عملکرد و جو سازمانی نوآورانه در مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو ساری
مهدی عالیشاه
بررسی نقش فناوری و ارتباطات بر ارتقای عدالت آموزشی
عسل فریدونی کوچکسرایی
بررسی تاثیر فضای مجازی بر اعتقادت مذهبی دانش آموزان پسر متوسطه دوم (دبیرستان) شهرستان چالوس در سال 1403
حامد کریمی راد - مدینه محمودی
بررسی اثر گذاری آموزش همراه با سازماندهی روابط فضایی به شیوه تولید محتوای الکترونیکی برمهارت خوانداری و نوشتاری کودکان با اختلالات یادگیری در پایه دوم ابتدایی مدرسه بهنام شهرستان آمل
مهتاب خسروی - محمد تقی شاهزیدی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0