0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
رابطه ی استفاده از فناوری سیار درآموزش مجازی با یادگیری و عملکرد تحصیلی هنرجویان هنرستان تربیت بدنی داراب ناحیه 2شهرستان ساری (در شرایط بحران کووید ۱۹)
نویسندگان :
بهزاد باقریان
1
سعید خدابخشی
2
صفورا فروزانی
3
فتانه حسن نژاد
4
1- آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری
2- آموزش و پرورش ناحیه 2ساری
3- دانشگاه آزاد ساری
4- دانشگاه آزاد ساری
کلمات کلیدی :
فناوری سیار، آموزش مجازی، یادگیری، عملکرد تحصیلی
چکیده :
پژوهش حاضر با عنوان " رابطه ی استفاده از فناوری سیار درآموزش مجازی با یادگیری و عملکرد تحصیلی هنرآموزان هنرستان تربیت بدنی داراب ناحیه 2شهرستان ساری (در شرایط بحران کووید ۱۹)" از نظر هدف کاربردی و روش انجام پژوهشی توصیفی از نوع همبستگی می باشد. است. جامعه آماری پژوهش کلیه هنرجویان پسر هنرستان های فنی و حرفه ای ناحیه 2 شهرستان ساری به تعداد 252 نفر بود. حجم نمونه آماری طبق جدول کرجسی ومورگان 152 نفربوده که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزارجمع آوری اطلاعات دو پرسشنامه راهبردهای انگیزشی برای یادگیری پینتریچ، اسمیت، گارسیا و مک کیجی (1991) و پرسشنامه سنجش عملکرد تحصیلی فام و تیلور ( 1999 ) بود. تجزیه وتحلیل داده ها از طریق آزمون همبستگی پیرسون با نرم افزار SPSS 22 انجام شده است. یافته های پژوهش نشان داد بین استفاده از فناوری سیار درآموزش مجازی با یادگیری هنرجویان رابطه وجود دارد و همچنین بین استفاده از فناوری سیاردرآموزش مجازی با عملکرد تحصیلی هنرجویان هنرستان تربیت بدنی داراب ناحیه 2شهرستان ساری رابطه وجود دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تحلیل محتوای کتب درسی جغرافیا بر اساس سطوح طبقهبندی سولو
فاطمه نعمت زاده قراخیل
یادگیری مؤثر با تکیه بر نوآوری در آموزش
فاطمه رجبی ملکشاه - نازنین قلیپور قصاب - کوثر عسکری سیار
چالشهای نوظهور معلمان در نظام آموزشی مدرن
زینب رضوانی - سحر حیدری - مهناز زاهدی - لیلی عابدی
بررسی نقش رسانه و فضای مجازی در میزان فعالیت بدنی دانش آموزان
نیایش تاجدارنژاد - درسا رجبی
پژوهشی بر تاثیر بکارگیری ساحتهای ششگانهی سند تحول بنیادین در پویایی محیط آموزشی و تعمیق یادگیری
الناز خلیلی
بهینه سازی چند هدفه پرتفوی با استفاده از الگوریتم فرااکتشافی حرکت تجمعی ذرات در بورس اوراق بهادار تهران
محمدرضا ستایش - میثم حیدری
بررسی رابطه سواد رسانه ای معلمان با گرایش به تفکر انتقادی آنان (مطالعه موردی معلمان ابتدایی شهرستان نوشهر)
هایده پورشعبانی - اعظم پارسایی - زهرا پورشعبان
بررسی رابطه مدیریت کلاس و درگیری شغلی با نقش میانجی مهارتهای ارتباطی معلمان ابتدایی
فیروزه اصغری - المیرا زارع پور معتمدی - معصومه اصغری
تحلیل وضعیت موجودوتبیین وضعیت مطلوب در آموزش و پرورش فراگیر
فروغ لزرگیلانی - جعفر نصیر ناتری
ترکیب توابع و به دست آوردن دامنه این توابع با اجتناب از کج فهمی برای دانش آموزان متوسطه
مجتبی نیازی - بهاره اسدیان
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0