0% Complete
صفحه اصلی
/
پنجمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
سبک یادگیری ( Learning styles (LS و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات
نویسندگان :
مهناز خنیفر
1
1- آموزش و پرورش استان خوزستان
کلمات کلیدی :
فناوری اطلاعات و ارتباطاتICT ، سبک یادگیری LS ، آموزش مبتنی بر شایستگی
چکیده :
رابطه بین سبک یادگیری LS و استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات موضوعی است که مؤسسات دانشگاهی و معلمان به طور گسترده ای به آن توجه می کنند. هدف از این مطالعه تعیین سبکهای یادگیری (LS) و استفاده از فناوریهای اطلاعات و ارتباطات (ICT) در یک الگوی آموزش مبتنی بر شایستگی و همچنین شناسایی تفاوتهای احتمالی مربوط به فراوانی استفاده فناوری اطلاعات و ارتباطات از نظر جنسیت می باشد. نتایج نشان داد که مردان بیشتر از زنان از فناوری اطلاعات و ارتباطات استفاده می کنند، در حالی که بین استفاده از LS و ICT تفاوت معنی داری وجود نداشت.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
علل بی انگیزه بودن دانش آموزان به درس ریاضی
مونا صداقت - آمنه شریفی سلطانی - مریم یدالله پور بالف
اثربخشی بازی درمانی بر عزت نفس دانش آموزان پسر
ربابه درویش زاده سورکی
بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت آثار گرافیکی در تبلیغات شهری با رویکرد پست مدرن
معصومه کماسی
Incorporating Critical Thinking into English Language Textbooks: A Content Analysis
Mohammad Mohammadi - Atefeh Borunllou
عوامل موثر بر یادگیری آنلاین ادراک شده دانش آموزان
مرضیه حیدری - لیلا مقصودی - فاطمه بهادری
نقش حکمرانی هوشمند در آموزش شهر هوشمند
شهرزاد قاسمی
چالش ها و تهدید های برگزاری دوره های ضمن خدمت از دیدگاه فرهنگیان شهرستان گلوگاه
عباس باقری - ابراهیم خطیری
ارائه مدلی جدید در بهبود طول عمر شبکههای حسگر بیسیم با استفاده از تکنیک های هوش مصنوعی
محمدرضا فدوی امیری - محمدرضا خوانساری
آسیب شناسی فرهنگی
جعفر اکبری لنگوری - رقیه احمدی بالف
تعیین رابطه طرحوارههای ناسازگار اولیه با اختلال اضطراب منتشر و سازگاری تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه
لیلا جعفری - محمد میرزائی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0