0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستم لذت ریاضی را در دانش آموزانم بهبود بخشم؟
نویسندگان :
فاطمه محمدی ششکل
1
فهیمه قربانی
2
زهرا محمدی رودباری
3
سمیه مصطفوی
4
شهین حیدری
5
1- پیام نور
2- آزاد ساری
3- آزاد ساری
4- پیام نور
5- آزاد بابل
کلمات کلیدی :
اقدام پژوهی، مصاحبه، استرس، لذت ریاضی
چکیده :
اینجانب فاطمه محمدی ششکل آموزگار پایه ی ششم، در روستایی از توابع محمود آباد می باشم که بی علاقگی، غیر فعال بودن، عدم توجه و رضایت از ریاضی، فقر فرهنگی و سواد منطقه و بالطبع نتایج بد ارزشیابی ریاضی در اغلب دانش آموزان کلاسم، ذهنم را مشغول کرده و به فکر چاره اندیشی و بهبود اوضاع افتادم. اینجانب با بررسی و گرد آوری اطلاعات که به روش های مشاهده، مصاحبه، دیدن سوابق گذشته و... انجام داده ام به علل واقعی ضعف پی برده و توانستم بعد از همفکری با همکاران، راه حل های مناسبی را پیدا و پیاده نمایم. بعنوان نمونه از آزمون تشخیصی قبل از هر تدریس، توجه به نقطه آغاز تدریس، توجه به کارگروهی و یادددهی همسالان، ایجاد فضای شاد و بی استرس، دادن تکالیف هدفمند به هر دانش آموز با توجه به تفاوت های فردی و ضعف و ... استفاده کرده ام و با توجه به بررسی و اطلاعاتی که بعد از پیاده سازی این روش ها به روش های مصاحبه، مشاهده، و بررسی آزمون ها و... گرد آوری شد، پیشرفت در درک مفاهیم حاصل شده و لذت ریاضی را در دانش آموزانم بهبود بخشیدم..
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
"The Application of Artificial Intelligence in Solving Mathematical Problems: Revolutionizing the Approach to Mathematical Computation"
Hossin Salmani - Ghorban Ghasemi
راهبردهای حل مسأله دوره ابتدایی
فاطمه کشوری محبوب
ارزشیابی توصیفی و چالش های آن
رقیه شفیعیان - زینب ابراهیمی - سمیرا شفیعیان
رویکرد های نوین در مدیریت زنجیره تامین
رحیم اصغری - رضا سمیاری
بررسی فناوری اطلاعات و ارتباطات بر شاخص های رشد خلاقیت معلمان در مدارس ابتدایی استان مازندران
فرشته چاری سرستی
نقش سکوت سازمانی بر گرایش به نوآوری معلمان مقطع ابتدایی شهرستان ساری
محمد حسن شکی
رویکرد جدید در پهپادها مبتنی بر زنجیره بلوکی برای اتوماسیون زنجیره تأمین
رحیم اصغری - محمد الهیاری
بررسی لزوم آموزش معلمان در زمینه فناوری های آموزشی بر اساس ساحت تربیت علمی و فناورانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
میثم باقری
تاثیر توسعه حرفه ای بر استرس معلمان در کلاس درس
سعید مظلومیان - زهرا خجسته
A Critical Look at the Available Literature on the Best Time to Start a Foreign Language in Iranian Pupils
Rosa Familian
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0