0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
The Interactive Relationship Between Learning Style, Depth and Breadth of Vocabulary Knowledge
نویسندگان :
Behzad Hayatbakhsh Abbasi
1
Mehry Haddad Narafshan
2
Peyman Seifadini
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی کرمان
2- دانشگاه آزاد اسلامی کرمان
3- دانشگاه آزاد اسلامی کرمان
کلمات کلیدی :
Language learning،Vocabulary،Breadth of vocabulary،Depth of vocabulary،Learning style
چکیده :
It is believed that vocabulary is an important part of language learning to extent that without learning vocabularies, the learners are not able to communicate in a second language fluently. The present study aimed at investigating the relationship between learning style, breadth and depth of vocabulary. To do this, 200 learners with an intermediate proficiency level were being studied. They were given tests and questionnaires to measure their breadth of vocabulary, dept of vocabulary and their learning style. The results show Theorist, Reflector and Activist, as three different learning styles, provide the basis for increasing and improving Breadth of vocabulary knowledge. Similarly, Theorist, Reflector and Activist provide the better depth of vocabulary knowledge; whereas, Pragmatics learning style shows a decreasing relationship to breadth and depth of vocabulary. Theses findings could have implications for teachers, learners and English language teaching policymakers.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تأثیر محیط آموزشی منعطف بر ارتقاء هوش فرهنگی دانشآموزان و تأثیر آن بر انگیزه تحصیلی دانش آموزان ابتدایی شهرستان ساری
معصومه حسن پور - سید عابدین خدادادی - سید محمد اندرامی
بررسی و مروری بر ماهیت کلاس های چند پایه و ارائه روشهای مناسب جهت مدیریت بهتر آنها
حاتمه رجبی نیا - زینب اکبری - الهه رضایی - جعفر نصیر ناتری
رابطه ی اخلاق حرفه ای و معنویت در کار با پاسخگویی سازمانی کارکنان آموزش و پرورش (مورد مطالعه: معلمان مقطع متوسطه شهرستان تربت حیدریه)
حسین مومنی مهموئی - حبیبه پوریوسف
آموزش الکترونیکی و تاثیر آن بر کیفیت یادگیری اثربخش الکترونیکی
فریبا سروری
بررسی نقش آموزش و پرورش برتوسعه و ترویج نوآوری و کارآفرینی
سمیه همدانی
اثربخشی بازیهای آموزشی بر بهبود خلاقیت دانشآموزان کلاس اول در درس فارسی
زینب السادات دهقانی سانیج - محمدحسن گرامی
مطالعه مروری فعالیت بدنی و اختلالات ناشی از پُرخوری عصبی در دانش آموزان
حسن عموزاد مهدیرجی - ساجده فدائی ریحان آبادی - مرتضی پریچهره
برنامه ریزی استانداردسازی محیط آموزشی متناسب با آموزش پیش دبستانی
زهرا شعبانی - مهدی حسین زاده
نگاهی گذرا بر سیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان های آموزشی
شایسته محجرخیری - سیده کلثوم سیدی منش
رابطه بین طرحواره های ناسازگار اولیه و تفکر انتقادی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهشهر
سیده سوده نبوی کارکمی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0