0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
درس پژوهی تلفیقی عربی وریاضی بارویکرد STEM
نویسندگان :
اکرم واعظیان
1
نادره حمیدی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی آبادان
2- دانشگاه مازندران
کلمات کلیدی :
اعداد اصلی،عربی،ریاضی،دانش آموزان،استم
چکیده :
نظر به اهمیت آموزش اعداد اصلی به عربی و همچنین کاربرد های فراوان ریاضی در زندگی و نیز چالش هایی که دانش آموزان در یادگیری این مباحث با آن مواجه هستند، ضروری است روش ها و راهکار های ویژه ای در آموزش و یادگیری این مباحث به کار بسته شود. در ابتدای این مقاله به اهمیت این موضوع پرداخته شده است و در ادامه روش هایی برای تحقق این هدف ارائه شده است. در پایان نیز مشاهدات جلسه ی بعدی و نتایج حاصل از این اقدامات بیان شده است. کلمات کليدي: اعداد اصلی، عربی، ریاضی، دانش آموزان، استم
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
فرسودگی شغلی در سازمانها
علیرضا طاهرنژاد - سیمین امینی زارع - مهنوش سالاری - زهرا شاکر اردکانی
چگونه توانستم رفتار دانشآموزم آیدا را با استفاده از روشهای گوناگون اصلاح نمایم؟
فرزانه رفیعی خارکشی
بررسی نقش سبک های تدریس و آموزش آنلاین در پرورش خلاقیت و نوآوری در دانش آموزان ابتدایی
پروین خزائی پول
بررسی کتاب ریاضی پایه ی ششم ابتدایی در نظام آموزشی 3 – 3 – 6 و تحلیل محتوا بر اساس دیدگاه خلاقیت گیلفورد
عبدالله عزیزی - شهناز عزیزی
بررسی میزان تأثیر محتوای کتاب حسابان 1 (پایه ی یازدهم) دوره ی دوم متوسطه بر اساس حیطه ی شناختی بلوم و شاخص خلاقیت گیلفورد
فاطمه یوسف زاده درزی
بررسی عوامل تاثیر گذار در تاخیر زمانی یک فعالیت در یک پروژه و رتبه بندی آن ها و ارائه روش های کاهش تاخیر
سجاد صالحی
بررسی رابطه سبک رهبری تحولگرای مدیران و بهزیستی دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر شیراز
حسین امینی - راحله احسان دوست
تاثیر آموزش مجازی بر یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی( مطالعه موردی شهری معلمان ابتدایی شهرستان نور)
حنانه خسروی - مینا کلارستاقی - لیلا دیوسالار - اعظم السادات حسینی
تاثیر به کارگیری فناوری اطلاعات بر ارتقاء صلاحیت های حرفه ای معلمان درآموزش ریاضی
نادیا نوری - نسرین افضلی
نهان نگاری تصاویر خاکستری در حوزه ی فرکانس
وجیهه حسین زاده - همایون موتمنی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0