0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
The use of technology in teaching English and evaluating its impact on improving the learning process
نویسندگان :
Ali Khoshlahjeh Sadegh
1
Tahereh Mozaffari
2
1- دانشگاه فرهنگیان تهران
2- آموزش و پرورش اسلامشهر
کلمات کلیدی :
technology،teaching English،benefits،challenges
چکیده :
As technology continues to advance rapidly, its integration into education has become increasingly prevalent. In the field of language education, specifically teaching English as a second language (ESL) or foreign language (EFL), technology has emerged as a powerful tool to enhance the learning process. This paper aims to explore the use of technology in teaching English and evaluate its impact on improving the learning outcomes. The paper examines various technological tools such as computer-assisted language learning (CALL), mobile applications, online platforms, virtual reality (VR), and artificial intelligence (AI). It also considers the implications of technology in terms of learner motivation, engagement, language skills development, and cultural understanding. The review highlights the benefits and challenges associated with incorporating technology in English language education and provides recommendations for effective integration.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تأثیر کاربرد رسانه های آموزشی در موثر سازی فرآیند تدریس
فواد حدادنژاد
بررسی ارتباط مدیریت دانش و چابکی سازمانی با نقش میانجی حمایت اجتماعی در معلمان مدارس متوسطه دوم شهر ایلام
سمیه مهری - کوثر مهری - خدیجه مهری
رابطه بین هوش هیجانی با توانمندسازی و کارآفرینی سازمانی کارکنان
حسین احمدی - فاطمه ذبیحی
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر اضطراب دانشآموزان دختر دوره متوسطه شهرستان نکا
فاطمه سورتیجی اوکرکایی - نفیسه خورشیدی - طیبه یزدانی
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر حل مسئله بر انگیزش تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پسر پایه ششم شهرستان بابل
مرضیه کرمانیان - لیلا بابانیا
ضرورت بررسی مفهوم امکانپذیر بودن یا نبودن رسم با خطکش و پرگار
محمود داورزنی - سحر احمدی - ریحانه فاتحی
روش تدریس خلاق در آموزش عالی و مقایسه ادراک از جو کلاس در دانشجویان دانشگاههای دولتی و آزاد(به انضمام مطالعه موردی)
خدیجه مهمانچیان ساروی
چگونه توانستم مشکل ترس سپهر از آموزگار را کم کنم
سید حمیدرضا حسینی - محمدامین امیرخسرو
نقش تمرینهای آموزشی در افزایش علاقهمندی کودکان به مطالعه و ریاضیات در کودکستان
مرضیه کرمانیان - فاطمه احمد زاده عالمی
ارائه راهکارهایی برای کاهش شکاف دیجیتالی و افزایش عدالت آموزشی در آموزش مجازی
سمیه توبراری - سپیده آقاجان پورپاشا
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0