0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستم نارسایی دانش فناوری آموزشی خود را در جهت ارتقای دانش محتوای آموزشی و پداگوژیکی بهبود بخشم ؟
نویسندگان :
سیده زهرا باغبانیان
1
1- اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری
کلمات کلیدی :
دانش محتوای آموزشی، دانش فناوری، دانش پداگوژیکی، محتوای یادگیری فعال
چکیده :
مطالعه ی حاضر در راستای تسهیل ارائه روش آموزشی در فضای مجازی (کانال اجتماعی شاد ) برای رفع چالش استفاده بهینه از تکنولوژی نوین آموزشی مربوط به عصر کرونا صورت گرفته است. روش تحقیق حاضر، کیفی از پژوهش ضمن عمل است. این پژوهش رویکردی کیفی دارد. منبع داده های پژوهش، مشاهدات، مصاحبه های اینترنتی، تاریخچه زندگی خود معلم (خودکاوی)، به نوعی آشکار سازی معانی خاص از تجربه معلمی است. اعتبار داده های کیفی در این نوع پژوهش، اعتبار گفتگویی با همکاران (مدیر و معاونان آموزشی نقاد ادمین کانال مجازی) درباره شکل دهی و بررسی یافته ها و تفسیر اقدام پژوه است. یافته ها نشان می دهند، شرکت اقدام پژوه در کلاس های آنلاین آموزش مجازی نرم افزارهای ویرایش گر pdf editor و تولید محتوای الکترونیکی inshot , kinmaster در شیوه ارائه محتوا و روش تدریس نمایشی و برانگیختن انگیزه فراگیری دانش آموزان تاثیر مثبت دارد. همچنین ارتقای دانش فناوری معلمان در دانش محتوای آموزشی و پداگوژیکی شان تاثیر بسزایی دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
آموزش مجازی در مدارس
شهین زارع
بررسی شیوع رفتارهای پرخطر و عوامل جمعیت شناختی در بین هنرجویان ورزشکار هنرستان تربیت بدنی داراب ناحیه 2 شهرستان ساری دردوران پساکرونا
اسحق علی خطابی - بهزاد باقریان - رضا ارامش - محمدعلی اسدی
تدوین برنامه استراتژیک استعدادیابی فوتبال استان مازندران
سیدحسین علوی - حمیدرضا خسرپور
روشهای انتقال مفاهیم دینی به کودکان کتاب هدیههای آسمان پایهی ششم در آموزش مجازی
معصومه رضایی منش - زهرا نادری - راضیه مقدم کوهی - محدثه ایرانشاهی
اثر تمرین استقامتی حاد در شدت های مختلف بر شاخص های عملکرد کلیوی در مردان دونده
منیژه فیروزی
نقش والدین و اولیا در مشارکت برنامه های آموزش و پرورش تلفیقی
زهرا رمضانی - فهمیه رمضانی
تفسیر نشانه شناسی مشتق در کتاب های درسی ریاضی ایران در یک دوره 40 ساله
سعید حق جو - ابراهیم ریحانی
مطالعه مدل ها ، بنیان ها و چالش های درگیری تحصیلی والدین
سیامک صادقی - داود غلامی
نقش برنامه ریزی درسی مدرسه محور در کیفیت یادگیری
محمد لهراسبی - محمدرضا کرامتی
تبیین خلاقیت، نوآوری و شکوفایی درنظام تعلیم و تربیت
منصوره اسدی - کلثوم هرسیج ثانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0