0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
نقش رایانه در تسهیل فرایند یادگیری در آموزش و پرورش
نویسندگان :
سهیلا خمرنژاد
1
1- آموزش و پرورش ناحیه 2 مشهد
کلمات کلیدی :
رایانه،فرایند یادگیری،آموزش و پرورش
چکیده :
هدف اصلی پژوهش حاضر تبیین نقش رایانه در تسهیل فرایند یادگیری در آموزش و پرورش است که به صورت توصیفی با بهره مندی از مقالات ومنابع مرتبط با موضوع در مرداد ۱۴۰۲ انجام گرفته است در ارتباط با اهمیت رایانه وکاربرد آن در زندگی می توان گفت امروزه کاربرد رایانه در آموزش یکی از مزیتها و نقاط قوت مدارس می باشد که با فرصت یادگیری موثر و اثرات مثبت و سازنده همراه است. فناوري اطلاعات و ارتباطات نقش حياتي خود را ايفا مي کند، چرا که در فرايند ارتباط دهي فناوري نوين آموزش و پرورش، قدرت بهره گيريفراده و فراگيرافزايش مي يابد براساس استنباطهای انجام شده این نتیجه حاصل شد که استفاده از رایانه در فرایند آموزش سبب می شود یادگیری الکترونیکی غنی تر از قبل شود و تحقق اهداف آموزشی را تسهیل می کند، و سرعت انتقال یادگیری را بیشتر از قبل می نماید. پیشنهاد می شود در پژوهش های آتی پیرامون یادگیری الکترونیکی و آموزش های مدرسه ای مقاله ای نوشته شود. کلمات کليدي: رایانه، فرایند یادگیری،آموزش وپرورش
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
آموزش پژوهش محور در بستر محیط ساختن گرا
مجید خراسانی - مهران مداح
بررسی رابطه بین شیوههای فرزند پروری با توسعه قابلیتهای فردی و اضطراب امتحان دانشآموزان مقطع متوسطه دوم شهر بیرجند
ملیحه گنجی فرد
رابطه کتابخانه با برنامه های آموزشی
فاطمه زهرا تقی پور علی تپه - ملیحه بهزادکلائی - حمیدرضا محمدی
طبقه بندی با استفاده از الگوریتم ژنتیک و نرم افزار جهت تشخیص قابلیت انتخاب
شکوفا مستوفی - عطاالله رفیعی باجی گوابر - شیوا عباسقربانی - احمد رشوندی
روش های آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان در مدارس دوره ابتدایی
زهرا غفاری آبی سفلی
بررسی ابعاد شایستگی های سیاسی و اجتماعی معلم
شهربانو یوسفی - عبدالرضا نمازی - غلامرضا شیردل - عاتکه روشن
آسیب شناسی فرهنگی
جعفر اکبری لنگوری - رقیه احمدی بالف
بررسی ارتباط روحیه رقابت-همکاری با اضطراب در بین معلمان ابتدایی
عباسعلی معافی - محمودرضا نظری - رضا براری
تدریس داستانی ، دالانی برای خلاقیت
عاطفه مجدی کفشگری - عارف بابایی - زهرا رمضان پور کل کناری
بررسی رابطه تنظیم شناختی هیجان و تاب آوری با اعتیاد به اینترنت در دانش آموزان
الهه فدوی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0