0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
طبقه بندی با استفاده از الگوریتم ژنتیک و نرم افزار جهت تشخیص قابلیت انتخاب
نویسندگان :
شکوفا مستوفی
1
عطاالله رفیعی باجی گوابر
2
شیوا عباسقربانی
3
احمد رشوندی
4
1- آموزش و پرورش
2- دانشگاه استان گیلان
3- آموزش و پرورش
4- آموزش و پرورش
کلمات کلیدی :
انتخاب ویژگی، الگوریتم های ژنتیکی، تشخیص دست خط، نمایه سازی معنایی نهفته ، طبقهبندی متن
چکیده :
روش انتخاب ویژگی ها راهی برای کاهش زمان محاسبه، بهبود عملکرد پیش بینی، و درک بهتری از داده ها در برنامههای کاربردی یادگیری ماشین یا تشخیص الگو می باشد. هدف تحقیق این است متغییرهای عمومی که می تواند یک آرایه وسیعی از مشکلات یادگیری ماشین را به وجود آورند حذف می شوند. همچنین برخی از تکنیک های انتخاب ویژگی که در مجموعه داده استاندارد قابل استفاده هستند را نشان می دهد.نشان دادن این عملیات از روش انتخاب ویژگی استفاده شده است. در این مقاله، الگوریتم ژنتیک گرا نهفته معنایی (GALSF) ارائه شده است. روش پیشنهادی متشکل از انتخاب 22 پارامتر می باشد . مرحله اول با استفاده از فیلتر مبتنی بر 23 مواد و روش است. مرحله دوم استخدام نمایه سازی معنایی نهفته (LSI) توسط الگوریتم ژنتیک میباشد. نتایج تجربی 28 مورد به دست آمده در روش ژنتیک می باشد که ، هر دو ویژگی روش انتخاب بر اساس فیلتر بر روی مجموعه داده ها با معیارهای خاص ر روی 29 ابعاد ویژگی های مختلف در LSI می باشد. چارچوب تشخیص دست خط، مبتنی بر GA می باشد که زمان الگوریتم انتخاب ویژگی در آن از ویژگی های زیر مجموعه ها با استفاده از خاص بودن شاخص تفکیک مورد بررسی قرار گرفته و روش جدیدی برای آن ارائه شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش فناوری اطلاعات در توانمندسازی نیروی انسانی با تأکید بر انگیزش مشارکت ورزشی در معلمان شهر اصفهان
مصطفی فروزان فر - فاطمه شکاری
چگونه مشکل پرخاشگری جاوید دانش آموز مدرسه ابتدایی طبری آمل را بر طرف کردم
امیر محمد حسینی - محمدرضا عبداله انگرودی
رابطه فرهنگ مدرسه با اشتیاق دانش آموزان پایه چهارم مدرسه نبی اکرم ۲ بهارستان ۲ سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ : مطالعه موردی
نسیم بیگ زاده احمدبیگلو - زهرا اسمی پور - مطهره صیف خانی
نقش خانواده و مدرسه در پیشگیری از رفتارهای نامطلوب کودکان و نوجوانان
معصومه احمدی براورسان - خداداد بلوچ جبالبارزی
ارزشیابی صحیح و نوین ریاضی
نادره حمیدی - امینه ناندوست کناری
اهمیت و فرآیند های آموزش مجازی در مراکز آموزشی
امیررضا بهرامیان
تدوین الگوی کیفی برای توسعه آموزش مجازی در مدارس در مواقع حوادث غیرمترقبه
حسن عموزاد مهدیرجی - ساجده فدائی ریحان آبادی2
تاثیر موسیقی بریادگیری دروس یاضی و فارسی
سید علیرضا موسوی
تحلیل محتوای کتاب فارسی ششم ابتدایی براساس شاخص مک لافلین
سیده مریم موسوی
بررسی تاثیرگذاری بدبینی سازمانی بر میزان افسردگی دانش آموزان ابتدایی نصرت آباد
هژبر خمر - مهجبین شهریاری مقدم
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0