0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
اقدام پژوهی،چگونه توانستم مشکل املا دانش اموز پایه اول ابتدایی مدرسه صائب شهرستان نوشهر را بهبود بخشم؟
نویسندگان :
رویا شکاری
1
فاطمه اسحاق نیموری
2
1- دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی بیت الهدی آمل
2- دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی بیت الهدی آمل
کلمات کلیدی :
دانش اموز،پایه اول،اختلال دیکته نویسی،درمان
چکیده :
نوشتن شامل یک عمل پیچیده است که شامل رشد ذهنی، مهارتهای حرکتی و بینایی می شود. با توجه به اینکه معمولا بیان محاوره ای کلمات و نوشتن رسمی آنها در بسیاری از موارد با یکدیگر تطابق ندارد لذا املا نوشتن کار دشواری است. ما در سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۴۰۱ با دانش آموزی در پایه اول ابتدایی به نام محمد مواجه شدیم که دچار اختلال در املا نویسی بود . با دیدن این مشکالات تصمیم گرفتیم تا راه حل هایی برای بهتر شدن او اتخاذ نماییم . بعد از جمع آوری اطلاعات و تجزیه تحلیل آن ، با روش هایی همچون: افزایش اعتماد به نفس و کاهش اضطراب و پرورش دقت و ترمیم حساسیت شنیداری توانستیم مشکل او را در درس املا بهبود بخشیم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چگونه توانستم با رویکرد ساختن گرایی، انگیزه دانش آموزان پایه اول را جهت انجام فعالیتهای ریاضی در فضای مجازی ارتقاء بخشم؟
فهیمه رضائی - کیان فقیه عبدالهی
مقایسه تأثیر روش تدریس فناوری اطلاعات و سقراطی بر میزان یادگیری دانش آموزان
پژمان تقی زاده - نرگس سالاری
مروری بر عوامل مؤثر بر استفاده معلمان از فناوری دیجیتال
فاطمه محمدجان نتاج - هاجر دانشور - مرضیه دانشور
آموزش و پرورش و جهانی شدن، ﭼﺎﻟﺶﻫﺎ و راﻫﺒﺮدﻫﺎ
محمد اسماعیل نصرآبادی - فخرالسادت حلمی
چگونه توانستم وابستگی بیش از حد دانش آموز پایه اول را به مادرش، با روش های انگیزشی کاهش دهم؟
راضیه احمدی لداری
تقویت مهارت های زبانی دانش آموزان با استفاده از بسته های زبان آموزی و بازی: اقدام پژوهی
فاطمه عبدالهی نیا
تحلیل محتوای کتاب ریاضی ششم دبستان به روش خلاقیت گیلفورد
زهرا سیاه پوش
مروری بر تأثیرات یادگیری خُرد بر سطح یادگیری
سیده مائده زمانی - مریم ق قادری - مهدی برزگر
شکلگیری هویت و تربیت اسلامی از منظر نهج البلاغه
محمد حسین زاده - حمیدرضا فریدی
تاثیر روش تدریس آزمایشگاهی در یادگیری ریاضیات دوره اول متوسطه
گلسا عظیمی - بهزاد تودرواری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0