0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تاثیر آموزش شناختی بر مهارت اجتماعی دانش آموزان سال اول دبستان
نویسندگان :
سحر مقصودیان
1
1- دبستان فردوسی
کلمات کلیدی :
آموزش شناختی، مهارت اجتماعی، دانش آموزان سال اول دبستان
چکیده :
کودکان پس از ورود به مدرسه به عنوان اولین نهاد اجتماعی که درگیر ان می شوند، مهارتهای اجتماعی خود را بهبود می بخشند. در این مسیر معلمان و کادر آموزشی وظیفه ای سنگین بر دوش دارند. دانشآموزانی که مهارتهای اجتماعی را کسب میکنند. پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر آموزش شناختی بر مهارت اجتماعی دانش آموزان سال اول دبستان انجام پذیرفته است. مطالعه حاضر توصیفی (از نوع مروری) میباشد. روش مورد استفاده در این پژوهش مطالعه ای و کتابخانه ای بود. در این پژوهش به بررسی ادبیات و پیشینه مربوط به آموزش شناختی و مهارت اجتماعی دانش آموزان پرداخته شد و سپس یک مدل مفهومی ارائه شد. در این راستا علاوه بر بررسی منابع اطلاعاتی خارجی، منابع و پایگاههای اطلاعاتی داخل ایران نیز بررسی شده است. مطالعات انجام شده بیانگر آن است که آموزش شناختی بر مهارت اجتماعی دانش آموزان سال اول دبستان تاثیر می گذارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش معلمان در ارتقای فراشناخت دانشآموزان در آموزش ریاضیات مبتنی بر حل مساله
حمیده عبدالهی لاشکی - سیما سیمیاری
رابطه هوش مصنوعی با یادگیری و آموزش
آرمین برادران قهفرخی - محمد حسین حیدریان دولت آبادی - رسول شریفی نجف آبادی
بررسی تاثیر ابزارهای هوشمند در ارتقاء صلاحیت حرفه ای معلمان ریاضی
مرتضی گرزین نژاد
تاثیر هوش هیجانی بر یادگیری الکترونیکی
حسین پیراهش - معصومه بناساز
شادی در اسلام
خدیجه موسوی
چگونه توانستم مهارت املانویسی دانشآموزم (مریم) را با روش مرحلهای تقویت نمایم؟
صدیقه محمودزاده - رضا براری
تاثیر نوار کینزیو بر تعادل پویای فوتبالیست های زن غیر نخبه با سندرم کاندرومالژیا
حمیدرضا قزلسفلو - مرضیه سادات حسینی
بررسی تأثیر تدریس به شیوة همیاری بر یادگیری دانش آموزان پایه دهم در درس شیمی
فاطمه قائمی امیری
بررسی ویژگی های شخصیتی معلم در کلاس درس ؛ مطالعه ویژه مقطع ابتدایی
عادل تقی پور
اثربخشی آموزش با رویکرد مثبتنگر بر تنظیم هیجانی و تحریفهای شناختی پدران دارای کودک پسرکمتوان ذهنی
سعید زرگران - اشرف السادات اکبری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0