0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
روشهای نوین آموزش و پژوهش
نویسندگان :
سکینه شمس
1
نسرین فرهودی نیا
2
حمیرا منصور سمایی
3
1- دانشگاه ازاد چالوس
2- دانشگاه ازاد چالوس
3- دانشگاه علمی کاربردی چالوس
کلمات کلیدی :
روشهای نوین،آموزش،فناوریهای نوین،پژوهش،یادگیری فعال
چکیده :
این مقاله به بررسی روشهای نوین آموزش و پژوهش و تأثیر آنها بر کیفیت فرایندهای آموزشی و پژوهشی در مراکز آموزشی میپردازد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی-تحلیلی است که با هدف شناسایی و ارزیابی روشهای نوین در آموزش و پژوهش طراحی شده است. دادههای تحقیق از طریق پرسشنامهها و مصاحبههای نیمهساختاریافته از 150 نفر از معلمان، پژوهشگران و مدیران جمعآوری شده است. نتایج تحقیق نشان میدهند که استفاده از فناوریهای نوین، روشهای مبتنی بر یادگیری فعال، و همکاریهای بینالمللی میتوانند نقش بسزایی در ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش ایفا کنند. در این مقاله، پیشنهاداتی برای گسترش و بهبود روشهای نوین در آموزش و پژوهش ارائه شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
لزوم ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس جهت بهبود نگارش دانش آموزان
سید رضا ابراهیم پور - فرسا اصغرپور علمداری - معصومه حسن زاده آهنگر - زهرا حبیبی نژاد امیری
رابطه جرئت ورزی و عملکرد تحصیلی دانش اموزان سوم دبیرستان شهرستان بابل
سید کمیل صادقی - سعید امام قلی زاده - سید عبدالله بنی هاشمی
تحلیل محتوای کتاب بخوانیم مقطع پنجم ابتدایی بر مبنای پرورش تفکر انتقادی دانش آموزان
زینب کیاحسینی
تأثیر عملکرد آموزش در فضای مجازی
سیمین مولائی
روش های بهبود مهارت گفتاری دانش آموزان در درس زبان انگلیسی
سیده ربابه حسین پور
راهکارهایی برای تدریس در ایام روزه داری
خدیجه خلیلی - روح الله شعبانی - اصغر یوسف پور
ضرورتها و الزامات آموزش کارآفرینی در نظام آموزشی بهعنوان کلید توسعه پایدار
سیما سیمیاری - مهرزاد باروج کیاکلایی - پریسا کرد ناییج
سوخت و ساز و مصرف مواد مغذی در نوجوانان و جوانان در ورزش: کربوهیدراتها
دانیال تارمست
عوامل اثرگذار افزایش نقش معلم در فرآیند یاددهی - یادگیری
مینا خانپور درکا - فریده فراحی
تحلیل محتوای کتاب درسی جغرافیای متوسطه دوم بر مبنای تفکر انتقادی لیپمن
جواد حسینی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0