0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تحلیل محتوا متن کتاب مطالعات اجتماعی چهارم دبستان با روش ویلیام رومی
نویسندگان :
فاطمه افضلی
1
1- آموزش و پرورش
کلمات کلیدی :
تحلیل محتوا، مطالعات اجتماعی، چهارم ابتدایی، ویلیام رومی
چکیده :
پژوهش حاضر با هدف تحلیل محتوای متن کتاب مطالعات اجتماعی چهارم دبستان با روش ویلیام رومی انجام گرفته است. نمونه مورد مطالعه متن کتاب مطالعات اجتماعی پایه چهارم می باشد و از فرمول ویلیام رومی برای ارزیابی استفاده شده است. با استفاده از آزمون ضریب همبستگی پیرسون پایایی تکنیک مورد سنجش قرار گرفته که رقم 85/0=α به دست آمد. نتایج بدست امده از تحلیل نشان داد متن کتاب مطالعات اجتماعی جدید التالیف (چاپ سال 94) از نظر تکنیک ویلیام رومی موجب تقویت مهارت های اجتماعی در دانش آموزان می شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ایجاد مدارس شاداب و هوشمند در آموزش و پرورش فراگیر
سمیه فلاح - مهسا سام دلیری - سیده احترام موسوی فرد
استفاده از آزمایشگاه مجازی و بهبود یادگیری درس علوم ابتدایی
فیروزه دوست بین - فریبرز علی پور - محدثه نجفی - سعید غلامی
فهم و بدفهمی مخاطب از اثر هنری با رویکرد به هرمنوتیک شلایرماخر
امیر فیاض
چگونه توانستم مشکل بی نظمی وحید دانش آموز کلاس یازدهم را برطرف کنم؟
مهدی ایلان کشکولی
مدل های مدیریت کیفیت در آموزش
لیلا بهزادی - مژگان امیریان زاده - الهه کشاورز - مهدی حاجی زاده
تحلیل مهارت های بحث گروهی در فراگیران از طریق بسترهای یاددهی-یادگیری
سجاد رضائی آلی - حسن وکیلی ازغندی - رضا صادقی
خلاقیت در آموزش و آموزش خلاق
مینا عباسی
: بررسی عوامل موثر در عدم استفاده معلمان مقطع ابتدایی شهر خدا بنده از مواد کمک آموزشی
اکرم میرمحمدی
بیانیه شیکاگو، به سوی بهبود نظریه برنامه درسی
مهسا رضائی
تأثیر محتوای آموزشی بر تعامل، در آموزش
نگار رشید - محمد آقاجانپور عمران
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0